Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Kış Sporları > Kış Genel Konular

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 5 January 2015, 18:15   #19 (permalink)
 
lungta
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Nerden: ANKARA
Mesajlar: 2.474
serban´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
dostum bunu ben kullanıyorum demiştim. ve memnunum da demiştim. senin de kullandıktan sonra yorumunu bekliyorum.
aynen serban hocam senin önerinle aldım. Dediğim gibi eritmek için ütüyü biraz ısıtmam gerekti. Waxı bastıktan sonra eyvah dedim bunu kazıyabilmek için çok uğraşıcam... sistrem var umarım sorun olmaz. Ama waxın kokusundan sertliğinden uzun süre dayanacak gibi duruyor. Kazıyamazsam adresini rica edeceğim kazıyıp gönderirsin artık
lungta isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 5 January 2015, 18:42   #20 (permalink)
 
Dg.TURK
 
Üyelik tarihi: Nov 2011
Nerden: Ankara - Batıkent
Mesajlar: 374
Durum: Energetic
ykalvo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bakıma vaktim yoktu..lib tech banana wax aldım..
önce camsil ile boardu temizledim..ardından waxladım..ardından mantar bardak altlığı ile waxı iyice boarda yedirdim..sonra da eski bir kredi kartıyla waxın fazlasını boarddan kazıdım..ben mi yanlış yaptım nedir bilmiyorum..belki de çok fazla kazıdım waxı.. ama board resmen kaymaz oldu..gittim kayak odasında kırmızı wax sürdüm..kartalkayada..anca kayabildim..
Kuru wax ütü ile uygulanıp tabanın emmesi sağlanmalıdır.
Sen yedirdim diye düşünürsün lakin bu sadece ıslak waxlarda olur.
Kazıdım dediğin tabaka zaten incelmiş,tabanda wax ı emmemiş ise bir süre idare eder sonra wax uçar gider ve taban kaymaz hale gelir.
Kullandığın -3 dereccelik kırmızı wax da ortam sıcağına uygun olduğu için seni geçici olarak tatmin etmiş.

Normal olarak sıcaklığa ve kar durumuna göre makul adet kayıştan sonra board sıvı wax ile waxlanmalı.

-İyi sözün aslın bilen derdi bu söz nerden gelir,
-Söz aslını anlamayan sanır bu söz benden gelir...
Völkl Mantra 12/13 170
Marker Grifon Red 13
Dalbello Axion 11 110-120
Dg.TURK isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 5 January 2015, 18:45   #21 (permalink)
 
Dg.TURK
 
Üyelik tarihi: Nov 2011
Nerden: Ankara - Batıkent
Mesajlar: 374
Durum: Energetic
lungta´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
aynen serban hocam senin önerinle aldım. Dediğim gibi eritmek için ütüyü biraz ısıtmam gerekti. Waxı bastıktan sonra eyvah dedim bunu kazıyabilmek için çok uğraşıcam... sistrem var umarım sorun olmaz. Ama waxın kokusundan sertliğinden uzun süre dayanacak gibi duruyor. Kazıyamazsam adresini rica edeceğim kazıyıp gönderirsin artık
Dostum sen gönder bana,
Flap disk ile iki arkadaşımı kayaklara çöktürürüm.
Temiz iş çıkar.

-İyi sözün aslın bilen derdi bu söz nerden gelir,
-Söz aslını anlamayan sanır bu söz benden gelir...
Völkl Mantra 12/13 170
Marker Grifon Red 13
Dalbello Axion 11 110-120
Dg.TURK isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 5 January 2015, 18:49   #22 (permalink)
 
uludaz
 
Üyelik tarihi: Feb 2012
Nerden: k.maraş-kayseri
Mesajlar: 227
Durum: Bored
dostum sana kesin çözüm yolu hemde çok ucuz,

nylon poşet al (çöp poşetide olur) veya sobaların altına serilen nylondan daha sonra;

adım 1; boardu ters çevir tabanına (kayarken yere değen kısma) sıvı yapıştırıcı dök iyice elinle ovala her yere dağılsın

adım 2 ; daha önceden boardun taban ölçüsüne göre kestiğin muşabbayı al ve bordun tabanına yapıştır, böyleikle hem boardu kormuş olursun hemde kaygan bi taban elde etmiş olursun,

ha! bana sorarsan sen yaptınmı diye yok henüz yapmadım ve yapamyıda düşünmüyorum.



kardeş kızma gırgırına yazdım

İKİ AYAĞIMIDA SIMSIKI BAĞLIYORUM AMA KENDİMİ İNANILMAZ ÖZGÜR HİSSEDİYORUM.
uludaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 5 January 2015, 19:03   #23 (permalink)
 
lungta
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Nerden: ANKARA
Mesajlar: 2.474
Dg.TURK´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Dostum sen gönder bana,
Flap disk ile iki arkadaşımı kayaklara çöktürürüm.
Temiz iş çıkar.
haha bu başlığın adı ' wax katliamı' olarak değişmeli. Çok kötü örnek oluyoruz.
lungta isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 5 January 2015, 19:05   #24 (permalink)
 
serban
 
Üyelik tarihi: Jan 2012
Nerden: Antalya'da yaşıyor.
Mesajlar: 690
Durum: Relaxed
lungta´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
aynen serban hocam senin önerinle aldım. Dediğim gibi eritmek için ütüyü biraz ısıtmam gerekti. Waxı bastıktan sonra eyvah dedim bunu kazıyabilmek için çok uğraşıcam... sistrem var umarım sorun olmaz. Ama waxın kokusundan sertliğinden uzun süre dayanacak gibi duruyor. Kazıyamazsam adresini rica edeceğim kazıyıp gönderirsin artık
Sıkıntı yok sen gönder hallederim.
Bu wax ı 10-15 kez kullandım. Halen de kullanıyorum daha bitmedi.
Diğer wax lardan da kullandım. Diğerlerine göre biraz daha zor kazınıyor.Olabilir.( ama abartılacak kadar değil.)
Ama ne kadar zor kazınıyorsa o kadar uzun Ömürllü olur. Kaydıktan sonra karar verirsin.

serban isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 5 January 2015, 21:30   #25 (permalink)
 
badi
 
Üyelik tarihi: Jul 2009
Nerden: İzmir
Mesajlar: 162
Durum: Insomnious
ykalvo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bakıma vaktim yoktu..lib tech banana wax aldım..
önce camsil ile boardu temizledim..ardından waxladım..ardından mantar bardak altlığı ile waxı iyice boarda yedirdim..sonra da eski bir kredi kartıyla waxın fazlasını boarddan kazıdım..ben mi yanlış yaptım nedir bilmiyorum..belki de çok fazla kazıdım waxı.. ama board resmen kaymaz oldu..gittim kayak odasında kırmızı wax sürdüm..kartalkayada..anca kayabildim..

sadece cilalanmış tahtalar kayar! işlemleri yanlış sırada ve yanlış materyal ile yaptığın için tahtanı cilalamak yerine arkadaşın denemeye çalıştığı mumla kaplamakdan farklısını yapmamışsın.

şu sırada yaparsan waxının faydasını sen de görebilirsin dostum:

"utu ile ısıtarak damlatma wax yapma imkanın yoksa"

1- "kalın" 3.5, 4 mm kenarları keskin plexiglass ile önceki yanlış uygulamandan kalan waxı temizle(kredi kartı keskinlik ve esneklik açısından yetersiz olduğu için wax tabanında kalır kaygan olmayan tabanla tahtanı kaydırmak için uğraşırsın)
2- tahtanın tabanını sil.
3- muz waxini tahtanın tabanına eşit miktarda pastel boya gibi sür.
4- tabanını 1. maddede bahsettiğim pleksiglassla tekrar kazı.
5- bulaşık süngerinin yeşil kısmıyla yüzeyi eşit derecede kaygan olana kadar kayış yönünde ov.
6- varsa kıl fırça ile kayış yönünde tabanını fırçala
7- mantar ile ışıl ışıl olana kadar kayış yönünde tabanı parlat

yaptığın en büyük yanlış sürdüğün waxı altından kazırken elini korkak alıştırman. KREDİ KARTI WAXI KAZIMAZ! korkma işlemin sonucunda oluşucak mikron kalınlığındaki wax katman yeterli olacaktır.

gambleroflife´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Şimdi mail attım http://www.horizonmum.com/asp/produc...Kayak-Parafini adresteki parafin için. Nedir ne değildir diye. Erimesi 70 derece. Normal mumlar da bu beyaz oluyor ya, 50-65 derece arası eriyormuş. Yani çok bir fark yok. Bu kayak waxları ise genelde 100 küsür derecede eriyor. Yani 160 a kadar gördüm ben en azından. Yani daha katı oluyor. Ancak halen düşünüyorum. Bunların hepsi kazındığı için ve mum da oda sıcaklığında katı olduğu için, snowboarda uygulasam ne olur diye. Lan board'ı ucuza aldım zaten deyip uygulayıp en sonunda ne oldu anlatacağım burada, öyle duruyor. Ancak yine de uygulamadan önce bunlar boarda zarar verir diyorsanız uygulamayayım yani.

Mail'in cevabı şu şekilde:

TALEP ETMİŞ OLDUĞUNZ ÜRÜN KENDİ ÜRETİMİMİZ OLUP SNOWBOARDA RAHATLIKLA KULLANABİLİRSİNİZ.

ÜRÜNÜN BİLGİLERİ AŞAĞIDADIR.

· 1 KUTU İÇERİSİNDE 18 PAKET ÜRÜN MEVCUTTUR.
· 1 PAKET ÜRÜN 30 GR.GELMEKTEDİR.
· KAYAK MALZEMELERİN KAYGANLAŞTIRMAK VE ÇATLAKLARI ONARMAK AMAÇLI KULLANILMAKTADIR.
· ERGIME NOKTASI, C (ASTM D-938)...............70°C
· PENETRASYON (ASTM D-1321).......................11-13
· RENK....(ASTM D-156)........................................SARI
dalga geçiyo musun ciddimisin bilmiyorum dostum ciddi olduğundan yola çıkarak şu uyarılarda bulunayım.
tahtanın su tutmamazlığını (hidrofibik) parafinle sağlayabilirsin ama ek olarak kullanıcağın waxın saça sürülen wax gibi sürtünme yedikçe parlayabilmesi (erimesi) cilalaması lazım. bahsettiğin parafin bunu yapar mı bilmiyorum ama kullanıcağın ütünün 90 derecenin üstünde tahtanda geri dönüşü olmayan delaminasyona (katların birbirinden ayrılması) sebep vereceğinden eminim.
kolay görünse de bilinmeyen detaylardan dolayı tahtana zarar verebilirsin uyarması benden.

bir çok konuda detaylı yararlı bilgi için www.tahtamec.com adresindeki online dergilerden nedir köşesini okuyabilirsin sevgiler

Türkiyenin tek ekstrem tahta sporları dergisi
ücretsiz ve online
http://tahtamec.com/dergiler/
badi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 5 January 2015, 21:55   #26 (permalink)
 
badi
 
Üyelik tarihi: Jul 2009
Nerden: İzmir
Mesajlar: 162
Durum: Insomnious
Dg.TURK´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Dostum sen gönder bana,
Flap disk ile iki arkadaşımı kayaklara çöktürürüm.
Temiz iş çıkar.
Sevgili Dg. TURK hiç bir art niyetin olmadığına merakından dolayı çok araştırdığına ve sahip olduğun bilgileri sorusu olanlarla paylaşıp cevap olmaya çalışmandan iyi niyetli olduğuna eminim ama bazı doğru bilinen yanlışlar konusunda uyarmak isterim.

piyasada bulacağın tahtaların %99.90 unun tabanı plastik bazlı sinterlenmiş meteryalden yapılır teflon kaplı değildir.

penetrasyon tahtanın tabanındaki waxın zamanla kaybolması değil waxın tabana nüfuz etmesidir.

dairesel hiç bir cihazla board tabanı waxlanmaz, kazınmaz, cilalanmaz bu işlemlerin hepsi kaşış yönüne göre burundan kuyruk kısmına doğru yapılmalıdır.

sezon sonunda tahtayı waxlayıp bir sonraki sezon başında kazıtmak dediğin gibi yapılması gerekndir. waxlar konusunda ufak bi karmaşa var.

waxlar uygulama açısından 3 e ayrılır rub on (sürülen) hot wax (ütü ile uygulanan) ve likit wax.

bunlardan en çok tercih edilmesi gerken hot waxlardır gerisi idare eden çözümlerdir.


Türkiyenin tek ekstrem tahta sporları dergisi
ücretsiz ve online
http://tahtamec.com/dergiler/
badi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 5 January 2015, 22:29   #27 (permalink)
 
lungta
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Nerden: ANKARA
Mesajlar: 2.474
bakın bu başlığın sonu iyiye gitmiyor.
lungta isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 5 January 2015, 23:25   #28 (permalink)
 
Dg.TURK
 
Üyelik tarihi: Nov 2011
Nerden: Ankara - Batıkent
Mesajlar: 374
Durum: Energetic
Flap disk işin şakası zaten gözü ile diski gören birisi yok yahu bumu diye bir durup düşünür
İnce yolla takıldım.
Kaynakdaki çapakları dahi temizlemek için flapdan uzak tutuyoruz yada kullandırmamaya çalışıyoruz.
ADR li tanker üretimi yaptığımız için 0,1 mm bile bizim için hassas.

Baktımda evet kavram kargaşası olmuş.
Düzeltmelerin için teşekkür ederim.
Nedense teflon ağzıma takılmış öyle devam etmiş.


Buyrun ablam size iyice açıklar.
Birde bunun abili modeli var bulamadım

-İyi sözün aslın bilen derdi bu söz nerden gelir,
-Söz aslını anlamayan sanır bu söz benden gelir...
Völkl Mantra 12/13 170
Marker Grifon Red 13
Dalbello Axion 11 110-120
Dg.TURK isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 January 2015, 00:06   #29 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.431
gambleroflife´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Selam haculiler. Yenif başlayanlar bilir internette wax diye aratınca saça başa sürülen, araç çizik giderici vs çıkıyor genelde. Şimdi wax yaptırayım dedim 30 lira istedi, üstelik http://www.skiciyiz.biz/snowboard-ve...lmali-347.html (Snowboard ve Kayak Bakımı Nasıl Yapılmalı?) dekine göre dandik yapacaklarını da anladım gibi.

Dedim kendim yapayım. İzledim videolar filan. Dedim yaparım ben bu işi aliminyum folya sarmak mantıklı geldi. Neyse derken bir türlü vaks bulamıyorum. Bulsam da aşırılı pahalı. O yüzden içindeki nedir ne değildir diye aradım. Florlu filan da olsa bazen genel olarak parafin imiş. E normal soğuk vaks dediklerinde de parafin var. Yani birini alıp sıcak soğuk her türlü uygulanma olur mu acaba? mesela bir şu var http://www.freedom.com.tr/LIBTECH-BA...E_25910.html#0 165 gram. Bir de http://www.horizonmum.com/asp/produc...-Parafini-1-kg var 1 kilo. Alır seneye de giyerim dedim. Ama ne farkı olacak bilmiyorum? İsme ve markaya mı aldansam acaba.

Bir de bu vaksın genel mantığı kaydırmak suyu tutmasını engellemek değil mi? Hacı biz direk mumu eritip sürsek (oda sıcaklığında zaten katı halde dağda illa katı olur) sonra kazısak süpürsek filan olmaz mı? Mum ucuz sonuçta. Hatta çok ucuz.

Anlaycağınız bin bir türlü vaks usulü var. Sprey vaks da varmış ama onu hiç bulamadım.

Bi de p-tex işi var. O da mum gibi lan. Olm herşey mum gibi sanki. Neyse ona da naylon eritsem şöyle şeffaf olur mu şaka şaka onu alayım diyorum da asıl vaks işini nasıl yapsam bilemedim.

Kısaca yardım edin be hacılar. biz de şöyle hoplayıp zıplayıp kayalım. Ehehehe.

Allah sana dert vermesin Yahu bu kadar yazıya ne gerek var iki çözüm var

1-Git bir mağazada full bakım yaptır p-teksle derin çiziklerin doldurulması, celik bakımı üstüne sıcka waks, bu ilem yaklaşık 1,2 sata sürer
2-Veya kendin o verdiğin linkteki gibi bir waks al soğuk waks uygula. O waks hem sıcak hem soğuk yapılabiliyor, souk uyguarsan bastır bastıra her yerine yay, sonra mantalra veya bezle dağıt tabana. ama soğuk waks hiçbir zaman sıcak waks gibi olmaz. ama hiç yoktan iyidir. Bu wkasa pahalı mı diyorsun???? Yahu skiciyiz indirimi ile 29 tleyemi ne geliyor??? Bu mu pahalı bunla dörtkez sıcak 6 kez soğuk waks yaparsın! İnsaf demek istiyorum

Yahu mağazalar bile full bakıma 70 la 100 arası birşey alıyor bunu senede bir kere yaptırmak bile pahalı değil. Kış sporlarında bakımın performansa etkisi çok büyüktür

Libtech Trice pro; Libtech skate banana GNU Danny Kaas Board
Flux TT bağlama GNU Street Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot

www.freedom.com.tr
www.dcshoesturkey.com www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 January 2015, 00:09   #30 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.431
ykalvo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bakıma vaktim yoktu..lib tech banana wax aldım..
önce camsil ile boardu temizledim..ardından waxladım..ardından mantar bardak altlığı ile waxı iyice boarda yedirdim..sonra da eski bir kredi kartıyla waxın fazlasını boarddan kazıdım..ben mi yanlış yaptım nedir bilmiyorum..belki de çok fazla kazıdım waxı.. ama board resmen kaymaz oldu..gittim kayak odasında kırmızı wax sürdüm..kartalkayada..anca kayabildim..
Yanlış yapmışsın beyoğlu mağazasına Tolgay telefon et o açıklar detayını

Libtech Trice pro; Libtech skate banana GNU Danny Kaas Board
Flux TT bağlama GNU Street Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot

www.freedom.com.tr
www.dcshoesturkey.com www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 January 2015, 00:23   #31 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.431
Zaten açıklamış şimdi gördüm

Libtech Trice pro; Libtech skate banana GNU Danny Kaas Board
Flux TT bağlama GNU Street Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot

www.freedom.com.tr
www.dcshoesturkey.com www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 January 2015, 00:53   #32 (permalink)
Site Yöneticisi
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Nerden: BAŞIBÜYÜK
Mesajlar: 8.792
camsil?
thekillingroad isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 January 2015, 09:37   #33 (permalink)
 
Dg.TURK
 
Üyelik tarihi: Nov 2011
Nerden: Ankara - Batıkent
Mesajlar: 374
Durum: Energetic
thekillingroad´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
camsil?
Eser miktarda alkollü olduğu için tercih edilmiş ihtimali var.
Bu arada dün arkadaşımla sohbet ederken aklıma bir fikir geldi onunla paylaştım.
Nanotüpler ile wax içeriğini kuvvetlendirme olasılığı üstüne bir kaç lab. deneyi yapacak.
Ulan ben niye malzeme okumadım ki

-İyi sözün aslın bilen derdi bu söz nerden gelir,
-Söz aslını anlamayan sanır bu söz benden gelir...
Völkl Mantra 12/13 170
Marker Grifon Red 13
Dalbello Axion 11 110-120
Dg.TURK isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 January 2015, 10:48   #34 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Jan 2015
Nerden: Gayseri
Mesajlar: 9
Açıkçası bir şey yapmadım henüz. Ancak cidden merak ettim ve sordum. Güzel alay edenleriniz olmuş onlara da iyi bi güldüm. Özellikle neden ben muşabma işini hiç düşünmedim? Board'a oturup poşet gibi kayılır lan dedim içimden. Komik yani.

Neyse gelelim kazıma işine. Şimdi ben evde yapacağım. Evde bulunan malzemeleri kullanarak yapmak istiyorum. Mesela p-tex'i neyle kazıyayaım? Maket bıçağıyla dikkatlice kazısam olur mu? Yoksa onun için bir öneri var mı?

Sıcak waxı uyguladım. Wax'ı kazıdım. İyice kazıdım. Fırçaladım. Sonra da mantarla parlattım. İşlem bu kadar değil mi? Bunun üstüne her dağa çıkıştan önce şöyle hafifçe wax'ı süreyim mi? Yoksa mümkün olduğunca 3-4 kaymaya bir sıcak waxlama mı yapayım.

Hayır kim allah cezasını versin dediyse aranızda çıksın ortaya. Gittim boardı taşa vurdum. Yandan. Resmen üstündeki kaplama kalktı köşesinden. japonla yapıştırdım nasıl olsa üstü diye. Daşlara vurdum daşlaraaaa
gambleroflife isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 January 2015, 11:39   #35 (permalink)
 
lungta
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Nerden: ANKARA
Mesajlar: 2.474
Serban hocam. Bizim gibson mor waxı j
kazıdım. Gayet güzel emmiş waxı kazırken pullanma yapmadı. Son kat fırça atıcam. Onu da artık kayak odasına gittiğimde dağda yaparım. Çelikleri de 89 derece güzelce biledim. Darısı bolkar kayaklarıma. Ona p-tex Gerektiği için o işi dağda kayak odasında yapmayı planlıyorum. Ayrıca erciyesin taşlarında kaydığım için zımpara seti de lazım. Uzun iş. Bir akşamı o işe ayırıcam dağda.
lungta isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 January 2015, 14:04   #36 (permalink)
 
serban
 
Üyelik tarihi: Jan 2012
Nerden: Antalya'da yaşıyor.
Mesajlar: 690
Durum: Relaxed
gambleroflife´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Mesela p-tex'i neyle kazıyayaım? Maket bıçağıyla dikkatlice kazısam olur mu? Yoksa onun için bir öneri var mı?
(
falçata ya da bir bıçağın SIRTI ile kazıyabilirsin.
istersen kazıdıktan sonra da en ince zımpara ile hafiften ovala. (sadece o bölgeyi)


Konu serban tarafından (6 January 2015 Saat 14:06 ) değiştirilmiştir..
serban isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Nedir?
bakım, onarım, p-tex, snowboard, vaks, wax


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 16:25 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore