Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Kış Sporları > Oteller, Tesisler ve Eleştirileriniz

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 23 December 2009, 22:09   #1 (permalink)
 
volhan
 
Üyelik tarihi: Mar 2009
Nerden: izmir * Güzelbahçe
Mesajlar: 48
Durum: Breezy
Uludağ Alkoçlar'da 4* Kampanya

arkadaşlar 25-12-2009 tarihi için alkoçlarda 4* rezervasyon yaptırdım.kampanya varmış.peşin fiyatı sadece 116 tl ve herşey dahil.gelmek isteyen arkadaşlar olursa görüşmek dileği ile .özelden görüşebiliriz.

not kalınlığı 80 cm mişş?
volhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alıntı ile Cevapla
Alt 23 December 2009, 23:06   #2 (permalink)
 
Mert
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: Bahçeşehir
Mesajlar: 6.221
Durum: Cheerful
gecen seneye kadar her sene alkoclara gıtmısımdı. hatta bı oncekı sezon otelı yenıledıler.

eskıden tutyelı ıtalyanı veırırdı. 2 senedır sadece alkoclar teleskı ıle otelın beceren pıstının tarafına bakan teleskısını verıyor. bu kotu yanı. cunku benım ıcın hıc zevk veren pıstler degıl.

dıger bısey ıse her sene ets kampanyası oluyor. 2 gece kalana 1 gece bedava. ve bunu haftasonuna denk getırebılıryosun.

2008 yılının ocak ayında 4 kısılık odada kısı bası 180 tl vererek 3 gece 4 gun kaldık. gun ıse çarşamba-persembe-cuma-cumartesı. bu kampanyayı kollayın.

alkoclar bence 1. bolgenın en sırın otellerınden. sıcak bır ortamı var. lobısındekı cafesınede bayılıyorum.

ama dedıgım gıbı lıft cıddı bı sorun. ekstra kusaklıkaya veya tutyelı almak lazım

Mert GÖZÜKÜÇÜK
Mert isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23 December 2009, 23:20   #3 (permalink)
 
volhan
 
Üyelik tarihi: Mar 2009
Nerden: izmir * Güzelbahçe
Mesajlar: 48
Durum: Breezy
Verdigin bilgiler için teşekkür ederim...
volhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23 December 2009, 23:55   #4 (permalink)
 
jean
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Nerden: METU & Datça
Mesajlar: 4.017
Durum: Hot
eski wow şimdi alkoçlar zone 2 olmuş
o otel kesin 2. bölge liftlerini veriyordur
orası veriyorsa alkoçlar da dahildir buna
sormak lazım tabi

KaraKartal
jean isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24 December 2009, 00:55   #5 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Dec 2009
Nerden: Bursa - Stockholm
Mesajlar: 45
Durum: Busy
jean´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
eski wow şimdi alkoçlar zone 2 olmuş
o otel kesin 2. bölge liftlerini veriyordur
orası veriyorsa alkoçlar da dahildir buna
sormak lazım tabi
2. bolgenın farklı bi mantıgı var sanırım.
WOW (Zone 2) de kalsan bile Alkoçlar Teleski ve Yazıcı Teleski yi bedava veriyorlar.
2. bolge için günlük 40 tl istiyorlar...
Saçma bi mantık olduğuda kesin WOW (Zone 2) için .....

Siyah-Beyaz
Beşiktaş
Cerushe isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
DORUKKAYA KAMPANYA BİLGİSİ moS's Turlar 6 6 January 2009 01:53


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:47 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore