Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Multimedia > Videolar

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 8 March 2011, 05:50   #1 (permalink)
 
tortoR
 
Üyelik tarihi: Aug 2010
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 24
Durum: Bored
Trance is good with it..

http://www.youtube.com/watch?v=HDwv-C95_wI

Daha ne olsun, kayarken en çok dinleğim.
tortoR isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 08:47   #2 (permalink)
 
ozel_grk
 
Üyelik tarihi: Jan 2011
Nerden: istanbul-suadiye
Mesajlar: 90
Durum: Cheerful
tek kelimeyle harika..
ozel_grk isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 10:15   #3 (permalink)
 
zzakkum
 
Üyelik tarihi: Feb 2011
Nerden: bornova / İZMİR
Mesajlar: 357
Durum: Energetic
nefes kesici buna ben şapka çıkartırım

qökhan

orh+

ÖNEMLİ OLAN; HAYATTA EN ÇOK ŞEYE SAHİP OLMAK DEĞİL,
EN AZ ŞEYE İHTİYAÇ DUYMAKTIR
zzakkum isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 11:15   #4 (permalink)
 
fays
 
Üyelik tarihi: Jan 2011
Nerden: izmir
Mesajlar: 179
Durum: Thinking
Video harika ama bu trance djleri bana hep piyanist şantörleri anımsatıyor

Herkesin zevki kendine tabi yanlış anlaşılmasın ama tonları biraz yavşatın vokalede koy ümit beseni aha sana arabesk trance

Burtom Custom X Board 1.60
Burton Custom Bindings
Burton ION Boots
fays isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 17:19   #5 (permalink)
 
cumburlop
 
Üyelik tarihi: Feb 2011
Nerden: beşiktaş - ankara
Mesajlar: 1.140
Durum: Psychedelic
trance müziği güzel yapan hayatın her noktasından izler taşıması
ayrietten tiesto zaten tam ümit besen zaten! sahne sovları desen al sana tarabya
cumburlop isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 18:30   #6 (permalink)
 
fays
 
Üyelik tarihi: Jan 2011
Nerden: izmir
Mesajlar: 179
Durum: Thinking
cumburlop´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
trance müziği güzel yapan hayatın her noktasından izler taşıması
ayrietten tiesto zaten tam ümit besen zaten! sahne sovları desen al sana tarabya
ahahahahahah tiesto konusunda benim ciddi görüşüm aynı valla sen ne kadar ciddisin bilmiyorum
</div> </div>\n"; }

Burtom Custom X Board 1.60
Burton Custom Bindings
Burton ION Boots
fays isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 9 March 2011, 01:09   #7 (permalink)
 
coyote
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: istanbul
Mesajlar: 132
Durum: Energetic
bu forumda trance adına bişeyler görmek beni hem sevindirdi hem buralarda bu müziğe gönül vermiş insanlar varmı diye soru sorma ihtiyacı hissettirdi
varmı buralarda bu müziğe gönül verenler ciddi anlamda?
mesela bu klipteki şarkıları bu klipte yayınlanmadan evvelde bilen dinleyen?
şarkılar 2009'a yılına ait
coyote isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 9 March 2011, 01:23   #8 (permalink)
 
tortoR
 
Üyelik tarihi: Aug 2010
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 24
Durum: Bored
coyote´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bu forumda trance adına bişeyler görmek beni hem sevindirdi hem buralarda bu müziğe gönül vermiş insanlar varmı diye soru sorma ihtiyacı hissettirdi
varmı buralarda bu müziğe gönül verenler ciddi anlamda?
mesela bu klipteki şarkıları bu klipte yayınlanmadan evvelde bilen dinleyen?
şarkılar 2009'a yılına ait
Parça orjinalde Gian - Tuvan evet, mix'i Armin'in tabiki.. Üstüne bi vurgunda vocal çakınca ki zaten hüzünlü trancelardandır şarkın vocal sözleri tam tadında olmuş..

Teknik zibirtiları bilmesemde karma karaşık müzik serüvenim en son trance ile yaklaşık 8 yıldır falan devam ediyor benim (:

The Jeremy Jones '09
Cartel EST '11
Lashed '10

Be a Good Man*
tortoR
tortoR isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 9 March 2011, 01:46   #9 (permalink)
 
cumburlop
 
Üyelik tarihi: Feb 2011
Nerden: beşiktaş - ankara
Mesajlar: 1.140
Durum: Psychedelic
fays´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ahahahahahah tiesto konusunda benim ciddi görüşüm aynı valla sen ne kadar ciddisin bilmiyorum
</div> </div>\n"; }
ya hakkaten tiesto sevgimi zedeledi nikah masası bu ne yaa ,
ümit besen sanki şantiyede çalışırken kesfedilmiş türkücü, tiestoda bunun
marmariste garsonluk yaparken sarahyla tanısıp alamancı olmus kucuk kardesi gibi
neyseki tiesto sahnede yaptıklarıyla kurtarıor
Eklenen Dosyalar
Trance is good with it..-images23jpeg Trance is good with it..-images2jpeg Trance is good with it..-images76jpeg Trance is good with it..-icerikjpeg
cumburlop isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10 March 2011, 00:29   #10 (permalink)
 
coyote
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: istanbul
Mesajlar: 132
Durum: Energetic
tortoR´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Parça orjinalde Gian - Tuvan evet, mix'i Armin'in tabiki.. Üstüne bi vurgunda vocal çakınca ki zaten hüzünlü trancelardandır şarkın vocal sözleri tam tadında olmuş..

Teknik zibirtiları bilmesemde karma karaşık müzik serüvenim en son trance ile yaklaşık 8 yıldır falan devam ediyor benim (:
gaia-tuvan&jes lovesong mash-up evet
eee başka yokmu bu alemde bu müziğe gönül vermiş?
coyote isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 11 March 2011, 21:12   #11 (permalink)
 
sxn4
 
Üyelik tarihi: Feb 2011
Nerden: Kayseri
Mesajlar: 15
coyote´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bu forumda trance adına bişeyler görmek beni hem sevindirdi hem buralarda bu müziğe gönül vermiş insanlar varmı diye soru sorma ihtiyacı hissettirdi
varmı buralarda bu müziğe gönül verenler ciddi anlamda?
mesela bu klipteki şarkıları bu klipte yayınlanmadan evvelde bilen dinleyen?
şarkılar 2009'a yılına ait
var hocam olmaz mi hic
2005te ilk dinledigim andan beri baska tarz muzik keyif vermiyor kesinlikle, Istanbuldaki major eventlerin de bircoguna katilmisimdir simdiye kadar ,en cok keyif aldiklarim 2007 Global Gathering @Kilyos,2007 Tiesto @CNR ,Cosmic Gate + Ronski Speed @ Balans (simdi Jolly Joker oldu adi) ve Studio Live da yapilan bilimum partiler(Menno De Jong, Sean Tyas,Jochen Miller, Alex Morph ...) gecen seneki GK UW Boombox Arminde de cok eglenmistim , bu arada 2 Temmuz 2011'de Armin gene Godskitchen Boombox konseptiyle Istanbulda olucak , birgun sonra 3 Temmuzda da Adam&Eve Otelde calicak , ama ben tabi ki Istanbul ayagina katilicam.

mixingten ve produksiyonlarindan en cok keyif aldiklarim ise ozetle soyle :
Markus Schulz
Sander Van Doorn
Sied Van Riel
Leon Bolier
Joop ( The Future mukemmel bi parcaydi )
Ronald van Gelderen (eskiden cok iyiydi)
Marcel Woods (o eski hardtrance zamanlarini ozluyorum)
W&W (tech-trance in yeni cocugu)

trance in yaninda ipodla tech-house dinlemeyi de cok severim , Crystal kapanmadan once tech-house , minimal techno dinlemek icin cok giderdik ama eskide kaldi ..

tum elektronik muzik sevenlerle paslasalim

Konu sxn4 tarafından (11 March 2011 Saat 21:19 ) değiştirilmiştir..
sxn4 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 11 March 2011, 21:42   #12 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Jan 2011
Nerden: Moscow\Istanbul
Mesajlar: 521
Durum: Spooky
-Sied Van Riel üstüne tanımam : )
-Sander Van Doorn-Riff
-Time ft Delilah By chase and status (kasket remix) by Kasket on SoundCloud-geçenlerde dinledim çok fena yapmışlar : )
aklıma bunlar geldi.
Ayrıca Faithless in bazı parçaları da trance sanki dinlerken başka yerlere gidiyorum : )
markus u unuttum büyük hata yaptım

hunter #14

Konu Dipsomaniac tarafından (11 March 2011 Saat 21:43 ) değiştirilmiştir..
Dipsomaniac isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 16 March 2011, 01:49   #13 (permalink)
 
coyote
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: istanbul
Mesajlar: 132
Durum: Energetic
sxn4´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
var hocam olmaz mi hic
2005te ilk dinledigim andan beri baska tarz muzik keyif vermiyor kesinlikle, Istanbuldaki major eventlerin de bircoguna katilmisimdir simdiye kadar ,en cok keyif aldiklarim 2007 Global Gathering @Kilyos,2007 Tiesto @CNR ,Cosmic Gate + Ronski Speed @ Balans (simdi Jolly Joker oldu adi) ve Studio Live da yapilan bilimum partiler(Menno De Jong, Sean Tyas,Jochen Miller, Alex Morph ...) gecen seneki GK UW Boombox Arminde de cok eglenmistim , bu arada 2 Temmuz 2011'de Armin gene Godskitchen Boombox konseptiyle Istanbulda olucak , birgun sonra 3 Temmuzda da Adam&Eve Otelde calicak , ama ben tabi ki Istanbul ayagina katilicam.

mixingten ve produksiyonlarindan en cok keyif aldiklarim ise ozetle soyle :
Markus Schulz
Sander Van Doorn
Sied Van Riel
Leon Bolier
Joop ( The Future mukemmel bi parcaydi )
Ronald van Gelderen (eskiden cok iyiydi)
Marcel Woods (o eski hardtrance zamanlarini ozluyorum)
W&W (tech-trance in yeni cocugu)

trance in yaninda ipodla tech-house dinlemeyi de cok severim , Crystal kapanmadan once tech-house , minimal techno dinlemek icin cok giderdik ama eskide kaldi ..

tum elektronik muzik sevenlerle paslasalim
seninle çok karşılaşmışız
benim kaçırdığım ne efi ne globalgathering kalmıştır. elektronik muzik adına yapılmış böylesine güzel festivalleri kaçırmak olmazdı zaten saydığın diğer etkinliklerin çoğunada katılmışımdır katılmadıklarımda genelde sound tercihi ile alakalı
Armini ilk defa geçen sene dinlemedim büyük böyle serdar ortaç konser konsepti gibi getirmelerini kabullenemiyorum bu sene gods kitchen'la geleceği için baya bi sevinmiştim bu isimle yine eski hava yakalanır diye düşünmüştüm fakat bilet kategorilerini görünce yine hayal kırıklığı oldu
Bilet Fiyatları :
- Vip 190.00 TL
- Golden Circle 155.00 TL
- Sahne Önü 122.00 TL
- Normal 67.00 TL
bu ülkede son yıllarda elektronik müzikten para kazanmak zor farkındayız ama bi kere yapalım götürebildiğimiz kadar götürelim mantığı hoş olmuyor.
geçen sene yanlız bıraktığım arkadaşlarımdan bitanesi bu senede gelmezsen sana büyük ızdırap olur dedi o yüzden bu sene kaçınılmaz ordayım
en son aralık ayında hall'da Markus Schulz dinledik. türkiyedeki ilk performansından son performansına kadar kaçırdığım hiç olmamıştır. listende ilk sırada olduğu için söyledim.
bu sene biraz daha hareketli geçicek gibi geçen senelere göre
misal 26 mart'ta Marco-V the Hall
güzel olur derim
coyote isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 17 March 2011, 21:31   #14 (permalink)
 
sxn4
 
Üyelik tarihi: Feb 2011
Nerden: Kayseri
Mesajlar: 15
Markus ,The Hall a geldiginde giremedik kalabaliktan ,kapida da manyak kuyruk vardi,neden bilmiyorum o mekana bi turlu isinamadim, Martin Roth'u dinlemistik daha once orda bi daha da gitmedim acikcasi,2006 diydi sanirim Yeni Melege Marco V + Arctic Quest + Silk R gelmisti , o da mesela unutamadigim partilerden biridir , uc dj de mukkemmel gecisler ,mixerle yaptiklari inanilmaz efektler . birbirlerine inat; - bak ben bunu da yaparim! dercesine performanslari cok iyiydi, Ayrica ortam da cok kimyasaldi
Bu sene Armin'e git mutlaka , ve kesinlikle NORMAL bilet al ,cunku sahne onu kurulacak platformu tamamen goremiyor kafani kaldirarak izlemek zorunda kalirsin gecen sene sahneonu alan arkadaslar pisman olmus yarim saat sonra yanimiza gelmislerdi hic keyif alamadiklari icin , VIP olayina ben bu tarz Trance Muzik calinan partilerde hic girmedim,cunku orda eller havaya kitlesi oluyo %95 ,yapmacik danslar muhabbetler, absolut-boy & verengul havalari ..sevmiyorum hic. Ayrica gecen sene kurduklari VIP bolumunun konumu cok kotuydu , adamlar o kadar para verdi sahneyi igrenc bir acidan gorduler ,ne adam gibi baslari hissettiler ne de o muhtesem Boombox gorselligini yasayabildiler,bu sene de alan duzeninin farkli olacagini sanmiyorum...
Elektronik muzik olarak 2006-2007 altin yillardi trde , artik o ortam da yok kitle de ...
Bir diger alternatif de yazlari Fethiye'de psychedelic trance private partileri oluyo Journey to Lycia konseptiyle , o da mutlaka bir kez gorulmesi gereken bir event , denize sifir ,yemyesil ormanin icinde yaklasik 500-600 katilimin oldugu cok kaliteli bir partidir,Katranci Koyu bu parti icin tahsis edilir sabah 7-8 kadar muzik devam eder, kimse etrafiyle ilgilenmez , sadece eglencesine bakar , humanizm top yapmistir zaten ,ne kavga ne gurultu hic bir olumsuzluk olmaz ,fiyatlar da gayet makuldur cok zorlamaz, ister cadirini alip gider iki gun kamp da yaparsin istersen Fethiye'de pansiyon & otelde kalirsin, alternatif coktur
sxn4 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 21 March 2011, 01:19   #15 (permalink)
 
coyote
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: istanbul
Mesajlar: 132
Durum: Energetic
sxn4´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Markus ,The Hall a geldiginde giremedik kalabaliktan ,kapida da manyak kuyruk vardi,neden bilmiyorum o mekana bi turlu isinamadim, Martin Roth'u dinlemistik daha once orda bi daha da gitmedim acikcasi,2006 diydi sanirim Yeni Melege Marco V + Arctic Quest + Silk R gelmisti , o da mesela unutamadigim partilerden biridir , uc dj de mukkemmel gecisler ,mixerle yaptiklari inanilmaz efektler . birbirlerine inat; - bak ben bunu da yaparim! dercesine performanslari cok iyiydi, Ayrica ortam da cok kimyasaldi
Bu sene Armin'e git mutlaka , ve kesinlikle NORMAL bilet al ,cunku sahne onu kurulacak platformu tamamen goremiyor kafani kaldirarak izlemek zorunda kalirsin gecen sene sahneonu alan arkadaslar pisman olmus yarim saat sonra yanimiza gelmislerdi hic keyif alamadiklari icin , VIP olayina ben bu tarz Trance Muzik calinan partilerde hic girmedim,cunku orda eller havaya kitlesi oluyo %95 ,yapmacik danslar muhabbetler, absolut-boy & verengul havalari ..sevmiyorum hic. Ayrica gecen sene kurduklari VIP bolumunun konumu cok kotuydu , adamlar o kadar para verdi sahneyi igrenc bir acidan gorduler ,ne adam gibi baslari hissettiler ne de o muhtesem Boombox gorselligini yasayabildiler,bu sene de alan duzeninin farkli olacagini sanmiyorum...
Elektronik muzik olarak 2006-2007 altin yillardi trde , artik o ortam da yok kitle de ...
Bir diger alternatif de yazlari Fethiye'de psychedelic trance private partileri oluyo Journey to Lycia konseptiyle , o da mutlaka bir kez gorulmesi gereken bir event , denize sifir ,yemyesil ormanin icinde yaklasik 500-600 katilimin oldugu cok kaliteli bir partidir,Katranci Koyu bu parti icin tahsis edilir sabah 7-8 kadar muzik devam eder, kimse etrafiyle ilgilenmez , sadece eglencesine bakar , humanizm top yapmistir zaten ,ne kavga ne gurultu hic bir olumsuzluk olmaz ,fiyatlar da gayet makuldur cok zorlamaz, ister cadirini alip gider iki gun kamp da yaparsin istersen Fethiye'de pansiyon & otelde kalirsin, alternatif coktur
2003'ün bir kısmı full 2004 ve 2005'in ilk yarısı elektronik müzik adına altın dönem desek daha doğru olur. o dönemi kaçırmışsın malesef. olayın kontrolden çıktığı zamanlardı ve çok kişide fiziksel yıpranmalar yaşanmıştır o dönemde
trance sevenler psychedelic trance dinleyemez genelde trance'in sub genreı gibi gözüksede çok bambaşka ve uçuk bir müzik. house ve birazda techno dinlemeyi her zaman oldukça keyifli bulmuşumdur mümkün oldukça performanslarıda kaçırmamışımdır.
ama dediğim gibi psychedelic benden uzak dursun
coyote isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 21 March 2011, 02:33   #16 (permalink)
 
akropol
 
Üyelik tarihi: Nov 2009
Nerden: istanblue
Mesajlar: 128
Durum: Buzzed
arkadaşm hep der ki senn için bi kadın sesi olsn üstüne azıcık mix olsun arada yawaşlasın kadın sesi girsin sonra tekrar mix lensin.. senn içn şarkı budur
demek istediğim vocal trance benm için bambaşkadır. bi ara güzel bi set arşivim de wardı. armin in full setleri tiesto ki (bi çok insan sewmez nedendir anlamam adam bence bi çok kişiye bu kapıyı açandır. ha biraz antipatik olmuştur ama tamamen bi michael jordan gibidir benm için) marcus schulz, shah, above&beyond vss.. bunların setlerini haftalık takip ediyordum ama artk biraz da track üstüne eğildim..
suda dağda kayarken vazgeçilmezimdir herzaman... bi arkadasın dediği gibi hayattan bi parça war.. kesnlkle bunu bi çok kişi anlamaz..
akropol isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 21 March 2011, 20:38   #17 (permalink)
 
sxn4
 
Üyelik tarihi: Feb 2011
Nerden: Kayseri
Mesajlar: 15
http://www.youtube.com/watch?v=ksQRL4qnmUY

http://www.youtube.com/watch?v=1lQR_EaRNL0

28 ekim 2010 Markus'un GDJB den takinti yaptigim iki parca setin ilk 1 saati cok iyi (intro + gecisler + parca uyumu) sonrasi cok sarmadi ...
sxn4 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 March 2011, 00:24   #18 (permalink)
 
akropol
 
Üyelik tarihi: Nov 2009
Nerden: istanblue
Mesajlar: 128
Durum: Buzzed
http://www.youtube.com/watch?v=jKlHC5Y3osQ&feature=fvst

http://www.youtube.com/watch?v=AwqcSrVx2b0

bak bu da 2 farklı benm takntı yaptıgım parçalardır
akropol isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Satilik Burton Un..inc 154 board 2008 - Burton coalition Est bindings M 2008/ Good Wood burak olcay İkinci El Satılık & Alınık 6 4 December 2010 11:28
Good Wood Transworld En iyi Board 2011 ödülleri verildi! Hakan Berberler Üyelerin Gönderdiği Haberler 14 12 November 2010 13:27


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 20:50 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore