Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Yaz Sporları > Yaz Genel Konular

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 7 March 2011, 18:29   #1 (permalink)
 
zihinselistifra
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 20
Sand Skiing

Sağolsun cliff_lee_burton kanıma girdi verdi ayarı yaptık bi snowboard tadı kaldı damağımızda heralde bu sene kaymayı öğrenmek ve dağlara çıkmak nasib olmicak.

Yarın Abu dhabideyim 1 aylığına hiç kum kayağı yapan var mı aranızda bilmem ama varsa bilgi ve tecrübesini paylaşsın bir zahmet.

Aşağıda ki linklerden görüldüğü üzre bildiin snowboardla yapılıyo da var mı bi ince olayı?

http://www.hotels-dubai.ae/luxury-ho...s/sand-ski.php

http://alain.ae/en/what.to.do/sports/sand.skiing.aspx

Konu zihinselistifra tarafından (7 March 2011 Saat 18:31 ) değiştirilmiştir..
zihinselistifra isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alıntı ile Cevapla
Alt 7 March 2011, 18:39   #2 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Dec 2009
Nerden: istanbul
Mesajlar: 949
o sicakta, o saatte, cok yorucu ve yipratici oluyor. zaten bir halt da anlamiyorsun... harcadigin paraya degmiyor.

kar yagsa da kaysak...
anhanguera isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 7 March 2011, 20:47   #3 (permalink)
 
BLacKEaGL3
 
Üyelik tarihi: Dec 2009
Nerden: istanbul
Mesajlar: 465
Durum: Scared
1 mesajla bi insanın hevesi bu kadar kırılır ya

Snowboarder & 7 Mart 2010 Uludağ Turundan Sonra Da nam-ı diğer Burger King
BLacKEaGL3 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 00:10   #4 (permalink)
 
zihinselistifra
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 20
anhanguera´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
o sicakta, o saatte, cok yorucu ve yipratici oluyor. zaten bir halt da anlamiyorsun... harcadigin paraya degmiyor.
o sıcakta o saatte derken hangi zaman diliminden bahsediyosun? bilirmisin bilmem birleşik arap emirliklerinde seneyi 4 eşit periyoda bölmüşler sıcaklık durumlarına göre ve bu duruma göre farklılık gösteriyo hava. şu anda bahar havası gibi bişi var tabi ağustosta gidip yaparsan totoyu haşlarsın çöllerde.

yaptıysan sen ince ayrıntısı var mı ondan bahset. alınacak zevk işinide kurcalama verilecek para da 25 dolar çok ta değil...
zihinselistifra isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 01:38   #5 (permalink)
KAU
 
KAU
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Nerden: İstanbulda yaşayan Ankaralı
Mesajlar: 251
Durum: Apelike
http://www.youtube.com/watch?v=W-8K1hYpzPg
KAU isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 01:44   #6 (permalink)
 
gaddar
 
Üyelik tarihi: Feb 2011
Nerden: kayseri/sakarya
Mesajlar: 71
Durum: Alienated
zevkli bir şeye benziyor. hem kumda kaymak daha kolay olabilir üstelik çığ riski yok düşünce bir yerini kırma riskin yok ve kar motoru yok ancak bu bordu birdaha adam edemezsin kumda kaydıktan sonra .
gaddar isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 01:44   #7 (permalink)
 
zzakkum
 
Üyelik tarihi: Feb 2011
Nerden: bornova / İZMİR
Mesajlar: 357
Durum: Energetic
helal olsun elemanlara,
aga bu herifler bu işi gözlüksüz yapıyor kar değil ki bu abi... göze kaçtımı bittiğin andır
zzakkum isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 8 March 2011, 03:34   #8 (permalink)
 
Sinek
 
Üyelik tarihi: Apr 2010
Nerden: Bursa - Nilüfer
Mesajlar: 845
Durum: Blah
Yakında sandpark ta yaparlar..

Ultrafear Canan FK 153
Sinek isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Nordic Skiing Yardım Lütfen adelante Snowboard & Kayak Ekipmanları 6 3 March 2010 00:12


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:17 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore