Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Kış Sporları > Kayak Merkezleri > Palandöken - Erzurum

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 13 January 2009, 22:08   #19 (permalink)
rtn
 
rtn
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: Çanakkale
Mesajlar: 1.292
Durum: Energetic
Gerçekten çok kötüydü yaa, umarım bu günlerde güzel bi kar yağarda bu işi seneye kdr öğrenmiş olurum...
rtn isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14 January 2009, 00:14   #20 (permalink)
 
avkasman
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: Ankara
Mesajlar: 97
Durum: Energetic
Slm

Bende erzurumluyum arkadaşım, saygılarımla.

Hayatın kısa olduğundan bahsederiz de boş geçen zamanımızı nasıl kullanacağımızı bilemeyiz..
avkasman isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 14 January 2009, 00:17   #21 (permalink)
 
avkasman
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: Ankara
Mesajlar: 97
Durum: Energetic
Arkadaşlar bu sene erzurum a fazla kar yağmadı ama erzurum un sezonu geç bitiyor. Üzücü bir durum.

Hayatın kısa olduğundan bahsederiz de boş geçen zamanımızı nasıl kullanacağımızı bilemeyiz..
avkasman isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24 January 2009, 01:15   #22 (permalink)
 
Hexametaphosphate
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Nerden: İstanbul-İzmit-İzmir-Antalya
Mesajlar: 3.910
Durum: Hot
Erzurumdan bi arkadaşımla msnde konuştum palandökene dair
Hexametaphosphate:
emre palandöken ne durumda
! .--.-.. <erzurum<:
berbat farukcum yaaa
! .--.-.. <erzurum<:
bu kadar rezillik görmedim kaç senedir yaa
! .--.-.. <erzurum<:
bildiiğin taş üstünde kaydım yaa
! .--.-.. <erzurum<:
1 haftadır bekledim yaar die
! .--.-.. <erzurum<:
en son evelsi gün gittik arkadaşla
! .--.-.. <erzurum<:
15 istasyonunun aşası hep taş
! .--.-.. <erzurum<:
yukarılardada var ama az
! .--.-.. <erzurum<:
dedeman polat sinek avlıyo
! .--.-.. <erzurum<:
o kadar diim yani

Faruk Karapınar 1983 0 Rh+ İstanbul
Burton Clash Board---Burton Cartel Bağlama---Forum Bot
Nikon D80 "Bir patlama olduğunda olay yerine doğru koşan kişi foto muhabiridir, oradan kaçan ise fotoğrafçı." A. Güler
Sevdamıza kimse engel olamaz
Bazen hüzün vardır bazen mutluluk
Fener sevgisinin adı konamaz
Ne kupa büyüklüğü ne şampiyonluk...
Hexametaphosphate isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24 January 2009, 01:57   #23 (permalink)
CTE
 
CTE
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Nerden: İstanbul - Beylikdüzü
Mesajlar: 9.450
Durum: Yeehaw
Bu sene doguda hic bi yere kar yagmiyor cok garip. Su an Kartalkaya, Uludag, Kartepe ve Ilgaz dısında kar yok memlekette.

Liquid Force Witness Grind 136 Wakeboard, Vantage Binding
Protec Ace Matte Wake Helmet, Ronix Frank Life Jacket

Slope: Burton Dominant 154 Snowboard, Burton Cartel Binding
Park: Capita Horroscope 151 Snowboard, Union Ultrafear Binding
32 Lashed Fasttrack Boot, Red Mutiny II Helmet

http://www.facebook.com/Orumcenk
Bence, Galatasaray'lılık din gibi, mehzep gibi yerleşmiş, köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaray'lılığımla her zaman gurur duyarım.
CTE isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24 January 2009, 11:49   #24 (permalink)
 
aliruhi
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 118
Palandöken 2010 üniversite kış oyunlarına ev sahipliği yapacak diye biliyorum. Hazırlıklar ne aşamada acaba ve seneye kar böyle olursa neler olacak?
aliruhi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24 January 2009, 12:05   #25 (permalink)
Site Yöneticisi
 
Emir
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Nerden: İstanbul/Ortaköy
Mesajlar: 6.631
Durum: Tired
aliruhi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Palandöken 2010 üniversite kış oyunlarına ev sahipliği yapacak diye biliyorum. Hazırlıklar ne aşamada acaba ve seneye kar böyle olursa neler olacak?
2011 değilmiydi o?

www.skiciyiz.biz social media
"like us. join us. add us. follow us!"

Facebook Fan Page "like us" : facebook.com/skiciyiz

Facebook Group
...."join us" : facebook.com/skiciyiz.biz
Facebook User
......."add us" : facebook.com/skcyz.bz

Twitter ........
......."follow us" : twitter.com/skiciyizbiz

Foursquare............."like us" : foursquare.com/skiciyizbiz

Instagram
..........."follow us" : instagram.com/skiciyiz

FriendFeed ........"follow us" : friendfeed.com/skiciyiz
Emir isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24 January 2009, 18:37   #26 (permalink)
CTE
 
CTE
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Nerden: İstanbul - Beylikdüzü
Mesajlar: 9.450
Durum: Yeehaw
aliruhi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Palandöken 2010 üniversite kış oyunlarına ev sahipliği yapacak diye biliyorum. Hazırlıklar ne aşamada acaba ve seneye kar böyle olursa neler olacak?
Palandokende pistlerin tam ters tarafına bir yapay göl yapıldı. Bu yapay göl Panadökene yerleştirilecek suni kar makinalarını besliyecek. Seneyede kar yağışı böle olursa basacaklar suni karı.

Liquid Force Witness Grind 136 Wakeboard, Vantage Binding
Protec Ace Matte Wake Helmet, Ronix Frank Life Jacket

Slope: Burton Dominant 154 Snowboard, Burton Cartel Binding
Park: Capita Horroscope 151 Snowboard, Union Ultrafear Binding
32 Lashed Fasttrack Boot, Red Mutiny II Helmet

http://www.facebook.com/Orumcenk
Bence, Galatasaray'lılık din gibi, mehzep gibi yerleşmiş, köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaray'lılığımla her zaman gurur duyarım.
CTE isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24 January 2009, 19:07   #27 (permalink)
 
MasterOfMountains
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: uludağ-bursa
Mesajlar: 9
suni karda kayak, kayak olmayan yerde yarış olmaz
eğer universiade'ın suni karda yapılabileceğini düşünüyorsanız hiç düşünmeyin derim.
MasterOfMountains isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24 January 2009, 21:16   #28 (permalink)
 
AyLa
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Nerden: İstanbul-Beykoz
Mesajlar: 309
2011 de Universiade, az da kar olsa kar makineleri adam gibi çalışırsa, çok güzel kar ve pist olur ve yarış da yapılır. Dünyada çok yerde özellikle sezon başı yarışlarda böyle yapılıyor.
AyLa isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 January 2009, 02:20   #29 (permalink)
 
aliruhi
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 118
Emir´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
2011 değilmiydi o?
Neyse daha varmış sınava, sabah kalkar erkenden hazırlanırız
aliruhi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 January 2009, 12:03   #30 (permalink)
rtn
 
rtn
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: Çanakkale
Mesajlar: 1.292
Durum: Energetic
dün yani 25 ocak itibariyle kar yağar gibi oldu; sabaha her yer bmbeyaz olrda ç.kale ye gitmeden bi daha çıkarım palandökene dedim, dedim ama hayal oldu tabi şubat ayında 'yağar' diolar umarım bu da hayal olmaz !

ayrıca universiade 2011 kış olmpyatlarına gelince; bana o iş erzurmn elinden alınır gibi gelio, çünkü hiç bi hazırlık yok olanlarda formaliteden -yalandan- yapıldğı için çk yavaş ilerlior...umarım ben yalancı çıkarm ve '11 de bu kış olmpyatı ülkemz için tantıcı,güzl bi etkinlik olr.
rtn isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 31 January 2009, 01:04   #31 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: erzurum
Mesajlar: 6
arkadaşlar 2011 hazırlıkları tam hız ilerliyor. ne kayak federasyonu ne de erzurum yerel yönetimleri bu fırsatı kaçırmak istemez. yalnızca şuan tesis anlamında bi çalışma olmadıgı için hazırlık yok görünüyor. kandilli yerleşkesinde yeni pistler açılıyor. bu yaz biathlon için kararlaştırılan yer düzenlenecek. şehir içinde 2011 e dönük iş merkezleri vs. yatırımlar yapıldı. gerek palandoken de gerekse şehir merkezinde inşaasına başlanan oteller cabası. yapılacak tesislerin kağıt üzerinde projeleri tamamlandı ve bir kısmının ihale olayları da bitti. telesiyej, lift vb. tesislerin yapımı çok uzun süren bir iş değil. sonunda herşeyde oldugu gibi bu iş içinde para ön planda. bir yaz döneminde hepsinin yapılıp aktif olması sağlanabilir. ayrıca 2011 için kayak federasyonuna ve yerel yönetimlere sınırsız bütçe açıldı.

uzun lafın kısası arkadaşlar şuanlık herşey yolunda görünüyor.
gecceci isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 February 2009, 11:55   #32 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Feb 2009
Nerden: istanbul
Mesajlar: 4
biz bu hafta sonu geliyoruz... pazar aksami 11 de ucagimiz var.. 5 den sonra vakit gecirmek lazim.. bu cag kebap en iyi nerde yenir?
birde fotograf cekmek istiyoruz, erzurumlu arkadaslar belki tavsiyede bulunurlar..
tskler.
itouch isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 February 2009, 14:42   #33 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Feb 2009
Nerden: Erzurum
Mesajlar: 34
Durum: Brooding
itouch´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
biz bu hafta sonu geliyoruz... pazar aksami 11 de ucagimiz var.. 5 den sonra vakit gecirmek lazim.. bu cag kebap en iyi nerde yenir?
birde fotograf cekmek istiyoruz, erzurumlu arkadaslar belki tavsiyede bulunurlar..
tskler.
özelden attım msj

Kar'ın Ömrü Güneş Görene Kadardır.
DADAS25 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 January 2010, 19:09   #34 (permalink)
 
xewwiex
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Nerden: İzmir
Mesajlar: 33
Durum: Lurking
Erzurumdaki arkadaşlar orada durumlar nasıl? şubat 17 de gelicez inşallah umarım hayal kırıklığına uğramayız.pistler falan nasıl oralarda hep uludağda kayan biri için,kesermi bizi ordaki pistler?
xewwiex isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 January 2010, 21:09   #35 (permalink)
 
xewwiex
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Nerden: İzmir
Mesajlar: 33
Durum: Lurking
erzurumlu arkadaşlar nerdesiniz yahu?palandökende durumlar nasıl inanın çok merak ediyorum.
xewwiex isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 29 January 2010, 17:04   #36 (permalink)
 
atria
 
Üyelik tarihi: Mar 2009
Nerden: ankara
Mesajlar: 83
Kar durumu oldukça iyi. Erzurumlu değilim ama tayin buraya çıktı Dedeman otelin kamerasından izleyebilirsin.
atria isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Nedir?
erzurum, palandöken


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:46 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore