Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Cafe > Off Pist

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 22 April 2011, 01:13   #1 (permalink)
 
snowrock
 
Üyelik tarihi: Apr 2011
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 469
Limango rezaleti

konunun tam yeri burasımıdır bilmiyorum ama geçenlerde limangodan polyester su geçirmeyen bir mont aldım günlük kullanım için dağda da kullarınırım dedim bazen (onun için ayrı mont alacağım) marka olarak england republic yazıyordu ve 240tl üzerinden 65tl yazıyordu satın aldım gelen ürün resimdeki ile birebir aynı ancak renkler tutmuyor ve ürün tam bir çin mali üzerinden england republic falanda yazmıyor başka marka yazıyor çince tam bir rezalet benim gibi limangoda indirimleri kovalayanlar varsa keklenmesin diye yazayım dedim. iade için baktım yok kargo ücretini ben verecekmişim yok 10-15 gün içinde inceleyeceklermiş yok incelediklerinde iadeye karar verirlerse 10-15 iş günü içerisinde kredi kartıma iade edeceklermiş falan filan ayrıca bu çinlilerin minyon tiplerinden olsa gerek L aldığım mont M gibi sankim. spor malzemeleri satan mağazalarında ara ara kampanyaları oluyor amman dikkat edin sonra çinişi ürün gelip pişman olmayasınız
snowrock isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alıntı ile Cevapla
Alt 22 April 2011, 12:20   #2 (permalink)
Site Yöneticisi
 
Berke
 
Üyelik tarihi: Dec 2009
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 1.587
Durum: Energetic
Bende Limango'dan Barbour bot almıştım, daha önceki barbour ayakkabılarım 45 olduğu için bunuda 45 sipariş verdim, ürün geldi ayağım içinde tur atıyo resmen, daha sonra bir adette 44 sipariş verdim, gelen ürünün numarası 44 olmasına rağmen 44 ile 45 aynıydı, bende her ikisini birden gönderdim ve durumu yazarak geri iadesini istedim, sanırım bi saçmalık olduğunun kendileride farkettiler ve iade süresi geçmiş olmasına rağmen ürünleri geri aldılar. Sonuçta ürünü 1 hatfa içinde sorgusuz geri alıyorlar beğenmediysen, üçe beşe bakma gönder geri kurtul.

Fear is in the eye of the beholder... don't let it be you

www.skiciyiz.biz social media
"like us. join us. add us. follow us!"

Facebook Fan Page "like us" : facebook.com/skiciyiz

Facebook Group
...."join us" : facebook.com/skiciyiz.biz
Facebook User
......."add us" : facebook.com/skcyz.bz

Twitter ........
......."follow us" : twitter.com/skiciyizbiz

FriendFeed ........"follow us" : friendfeed.com/skiciyiz

Konu Berke tarafından (22 April 2011 Saat 13:03 ) değiştirilmiştir..
Berke isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 April 2011, 12:47   #3 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.629
snowrock´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
konunun tam yeri burasımıdır bilmiyorum ama geçenlerde limangodan polyester su geçirmeyen bir mont aldım günlük kullanım için dağda da kullarınırım dedim bazen (onun için ayrı mont alacağım) marka olarak england republic yazıyordu ve 240tl üzerinden 65tl yazıyordu satın aldım gelen ürün resimdeki ile birebir aynı ancak renkler tutmuyor ve ürün tam bir çin mali üzerinden england republic falanda yazmıyor başka marka yazıyor çince tam bir rezalet benim gibi limangoda indirimleri kovalayanlar varsa keklenmesin diye yazayım dedim. iade için baktım yok kargo ücretini ben verecekmişim yok 10-15 gün içinde inceleyeceklermiş yok incelediklerinde iadeye karar verirlerse 10-15 iş günü içerisinde kredi kartıma iade edeceklermiş falan filan ayrıca bu çinlilerin minyon tiplerinden olsa gerek L aldığım mont M gibi sankim. spor malzemeleri satan mağazalarında ara ara kampanyaları oluyor amman dikkat edin sonra çinişi ürün gelip pişman olmayasınız
Merhaba üzldüm gerçekten, limango hemen değiştirmeli.

Ancak çin üretimi konusunda yaptığın yorum biraz yanlış.
Şu an, nike, adidas, puma new balans, reebok ve diğer tüm spor markaları, tüm kış sporları markaları tekstil ve aksesuarlarını Çin başta olmak üzere uzakdoğuda yapılıyor. Çinde üretim yapmayan marka neredeyse yok. Çin malı olması illa kalitesiz olması anlamına gelmiyor. Hatta çok kaliteli ürünleride var. Ancak tabii her ülkede olduğu gibi çinde de kalitesiz ürün yapan firmalar vardır. Onlardan birine denk gelmiş olabilirsiniz.

Ama tabii değiştirilmesi konusunda yüzde yüz mağdursun ve haklısın

Libtech Trice pro; Libtech skate banana
Flux TT bağlama GNU Freedom Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot Volcom ziptec mont ve pantalon

www.freedom.com.tr
insta: freedomcomtr
www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 April 2011, 13:37   #4 (permalink)
Site Yöneticisi
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Nerden: BAŞIBÜYÜK
Mesajlar: 8.974
Nike ayakkabıları hala Çin'e almadı yalnız.. =)))

trust me, I'm a snowboarder.. and a Jedi master.

https://instagram.com/realm_of_oz
thekillingroad isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 April 2011, 16:29   #5 (permalink)
 
snowrock
 
Üyelik tarihi: Apr 2011
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 469
benim burda takıldığım nokta elma yazıp armut göndermeleri yani çinse çin yazsınlar veya çin markası neyse (çince olduğu için anlamadım) onu yazsınlar yani ne alaka anlamadım ürüne bakıyorsun limangoda çinle ilgili hiçbir ibare işaret yok üzerinde bi de marka olarak england republic yazıyor ürün bi geliyor resimdekinin hemen hemen aynı ama marka o marka değil. oraya çin yazsalar belki ben çok beğendiğim için yine alacağım ama england yazıp chine a çıkınca küfürü basmamak içten değil. yani ben türk telekoma turkcelle büyük markalara diz çöktürmüş adamım sanayi bakanlığına reklam üst kuruluna tüketici derneklerine internette şikayet sitelerine her yere şikayet ederim dilekçe yazarım forumlarda paylaşırım. geçenlerde türk telekomdan 2 yıl kontratlı adsl i iptal etmek istedim kontrat bitmediği için 400küsür lira ekstra ücret çıkardılar alırsın alamazsın derken iş sanayi bakanlığına kadar gitti. ücreti ödemedim icraya verdiler en sonunda gidip tıpış tıpış icrayı çektiler 1 kuruş bile ödemedim burnundan getirdim onların. turkcelldede 3 aylık faturamı sildirdim bu işleri yapanlara baktığınızda sorunlu takıntılı tipler gibi gözekebilir ama ben çok ütüldüm artık tecrübe kazandım hiç acımıyorum benim yüzümden kaç firma sanayi bakanlığından yüzbinlerce lira ceza aldı sayısını bilmiyorum artık halbuki inatçı bir insan değilim haklıysam ve karşı taraf sorunu çözmüyorsa başka çare bırakmıyorsa artık bu yollara başvuruyorum. şimdi limango bu montu geri almazsa yada kargo ücretlerini bana kaktırırsa benim yarama basarsa haketmiyor mu o zaman her türlü lafı
snowrock isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 April 2011, 04:28   #6 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 44
Durum: Angelic
snowrock´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
benim burda takıldığım nokta elma yazıp armut göndermeleri yani çinse çin yazsınlar veya çin markası neyse (çince olduğu için anlamadım) onu yazsınlar yani ne alaka anlamadım ürüne bakıyorsun limangoda çinle ilgili hiçbir ibare işaret yok üzerinde bi de marka olarak england republic yazıyor ürün bi geliyor resimdekinin hemen hemen aynı ama marka o marka değil. Oraya çin yazsalar belki ben çok beğendiğim için yine alacağım ama england yazıp chine a çıkınca küfürü basmamak içten değil. Yani ben türk telekoma turkcelle büyük markalara diz çöktürmüş adamım sanayi bakanlığına reklam üst kuruluna tüketici derneklerine internette şikayet sitelerine her yere şikayet ederim dilekçe yazarım forumlarda paylaşırım. Geçenlerde türk telekomdan 2 yıl kontratlı adsl i iptal etmek istedim kontrat bitmediği için 400küsür lira ekstra ücret çıkardılar alırsın alamazsın derken iş sanayi bakanlığına kadar gitti. ücreti ödemedim icraya verdiler en sonunda gidip tıpış tıpış icrayı çektiler 1 kuruş bile ödemedim burnundan getirdim onların. Turkcelldede 3 aylık faturamı sildirdim bu işleri yapanlara baktığınızda sorunlu takıntılı tipler gibi gözekebilir ama ben çok ütüldüm artık tecrübe kazandım hiç acımıyorum benim yüzümden kaç firma sanayi bakanlığından yüzbinlerce lira ceza aldı sayısını bilmiyorum artık halbuki inatçı bir insan değilim haklıysam ve karşı taraf sorunu çözmüyorsa başka çare bırakmıyorsa artık bu yollara başvuruyorum. şimdi limango bu montu geri almazsa yada kargo ücretlerini bana kaktırırsa benim yarama basarsa haketmiyor mu o zaman her türlü lafı


Snowblade,windsurf

Aslıhan
feuerengel isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 April 2011, 13:23   #7 (permalink)
 
snowrock
 
Üyelik tarihi: Apr 2011
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 469
limangoya diz çöktürdüm

10.04.2011 tarihinde almıştım 7 gün içinde iade alınabiliyor sadece 7 günü geçerse kabul etmiyorlar hiç bir şekilde. Bugün 25.04.2011 üzerinden tam 15 gün geçmiş. Üstelik gönderdiğinizde kargo ücretini siz ödeyip gönderiyorsunuz. Çok iyi bir fırça ve tehditten sonra bugün limangodan mailime gelen mesaj aşağıdaki gibidir.


-------------------

Sayın xxxx xxxx,

Sipariş vermiş olduğunuz ürün(ler) yanlış gönderilmiştir. Yanlış yapılan teslimat için özür dileriz.
Ürünü(leri) aşağıdaki limango adresine faturanızın bir nüshası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak bize göndermenizi rica ederiz.
Tedarikçi firmamızla iletişime geçip gerekli değişim sağlanacaktır.
Aksi durumda hesabınızdan çekilen 62,99 TL ürününüz teslim edilemediği için hesabınıza geri aktarılacaktır.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

533011 : Aşağıdaki ürün yanlış gönderilmiştir:

- 1x England Republic Lacivert Mont Erkek - L


Saygılarımızla,
limango ekibi




limango Palladium Residence
Barbaros Mahallesi Halk Caddesi No:6 Kat:3
Kozyatagi Istanbul 34746 Turkey


----------------------------------------

Buraya dikkat:
... değişim sağlanacaktır.
Aksi durumda hesabınızdan çekilen 62,99 TL ürününüz teslim edilemediği için hesabınıza geri aktarılacaktır.

Yani firma değişim kabul etmese bile parayı her türlü iade edecekler ki normalde bunu asla yapmıyorlar. Herhalde burada mağdur edilme durumunda firmalara diz çöktürme üzerine formülleri ve yöntemleri anlatan bir topik açsam iyi olur Örnek avukat tarafından hazırlanmış ihtarname, yasal uyarı, şikayet edilecek merciler, yöntemler vs (bende hepsi mevcut) ekleyebilirim.
snowrock isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 April 2011, 16:10   #8 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.629
thekillingroad´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Nike ayakkabıları hala Çin'e almadı yalnız.. =)))
Nasil alamadi, tamami uzakdoguda yapiliyor

Libtech Trice pro; Libtech skate banana
Flux TT bağlama GNU Freedom Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot Volcom ziptec mont ve pantalon

www.freedom.com.tr
insta: freedomcomtr
www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 April 2011, 16:11   #9 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.629
snowrock´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
limangoya diz çöktürdüm

10.04.2011 tarihinde almıştım 7 gün içinde iade alınabiliyor sadece 7 günü geçerse kabul etmiyorlar hiç bir şekilde. Bugün 25.04.2011 üzerinden tam 15 gün geçmiş. Üstelik gönderdiğinizde kargo ücretini siz ödeyip gönderiyorsunuz. Çok iyi bir fırça ve tehditten sonra bugün limangodan mailime gelen mesaj aşağıdaki gibidir.


-------------------

Sayın xxxx xxxx,

Sipariş vermiş olduğunuz ürün(ler) yanlış gönderilmiştir. Yanlış yapılan teslimat için özür dileriz.
Ürünü(leri) aşağıdaki limango adresine faturanızın bir nüshası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak bize göndermenizi rica ederiz.
Tedarikçi firmamızla iletişime geçip gerekli değişim sağlanacaktır.
Aksi durumda hesabınızdan çekilen 62,99 TL ürününüz teslim edilemediği için hesabınıza geri aktarılacaktır.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

533011 : Aşağıdaki ürün yanlış gönderilmiştir:

- 1x England Republic Lacivert Mont Erkek - L


Saygılarımızla,
limango ekibi




limango Palladium Residence
Barbaros Mahallesi Halk Caddesi No:6 Kat:3
Kozyatagi Istanbul 34746 Turkey


----------------------------------------

Buraya dikkat:
... değişim sağlanacaktır.
Aksi durumda hesabınızdan çekilen 62,99 TL ürününüz teslim edilemediği için hesabınıza geri aktarılacaktır.

Yani firma değişim kabul etmese bile parayı her türlü iade edecekler ki normalde bunu asla yapmıyorlar. Herhalde burada mağdur edilme durumunda firmalara diz çöktürme üzerine formülleri ve yöntemleri anlatan bir topik açsam iyi olur Örnek avukat tarafından hazırlanmış ihtarname, yasal uyarı, şikayet edilecek merciler, yöntemler vs (bende hepsi mevcut) ekleyebilirim.
Tebrikler, sevindim gerçekten

Libtech Trice pro; Libtech skate banana
Flux TT bağlama GNU Freedom Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot Volcom ziptec mont ve pantalon

www.freedom.com.tr
insta: freedomcomtr
www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 April 2011, 16:17   #10 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.629
snowrock´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
benim burda takıldığım nokta elma yazıp armut göndermeleri yani çinse çin yazsınlar veya çin markası neyse (çince olduğu için anlamadım) onu yazsınlar yani ne alaka anlamadım ürüne bakıyorsun limangoda çinle ilgili hiçbir ibare işaret yok üzerinde bi de marka olarak england republic yazıyor ürün bi geliyor resimdekinin hemen hemen aynı ama marka o marka değil. oraya çin yazsalar belki ben çok beğendiğim için yine alacağım ama england yazıp chine a çıkınca küfürü basmamak içten değil. yani ben türk telekoma turkcelle büyük markalara diz çöktürmüş adamım sanayi bakanlığına reklam üst kuruluna tüketici derneklerine internette şikayet sitelerine her yere şikayet ederim dilekçe yazarım forumlarda paylaşırım. geçenlerde türk telekomdan 2 yıl kontratlı adsl i iptal etmek istedim kontrat bitmediği için 400küsür lira ekstra ücret çıkardılar alırsın alamazsın derken iş sanayi bakanlığına kadar gitti. ücreti ödemedim icraya verdiler en sonunda gidip tıpış tıpış icrayı çektiler 1 kuruş bile ödemedim burnundan getirdim onların. turkcelldede 3 aylık faturamı sildirdim bu işleri yapanlara baktığınızda sorunlu takıntılı tipler gibi gözekebilir ama ben çok ütüldüm artık tecrübe kazandım hiç acımıyorum benim yüzümden kaç firma sanayi bakanlığından yüzbinlerce lira ceza aldı sayısını bilmiyorum artık halbuki inatçı bir insan değilim haklıysam ve karşı taraf sorunu çözmüyorsa başka çare bırakmıyorsa artık bu yollara başvuruyorum. şimdi limango bu montu geri almazsa yada kargo ücretlerini bana kaktırırsa benim yarama basarsa haketmiyor mu o zaman her türlü lafı
ahahahha senden korkulur valla

Abi yanliz bu cin olayina cokn takmissin :-) Hepsi cinde yapliyor, ayrica adam nden ozellikle cin mal, diye belirtsinki? veya baska uzak doğu malı? Marka hangi ulkenin mali ise o ulkenin malidir, nerde yapildigin, sadece etikette yazar. Abi markanin ismi, tamamen atiyorum "Best of England" olabilir ama Cinde yapilmis olabilir. Bundan dğal birşey olamaz ki? Yani elektronikte de boyle değil mi marka isvec, amerika atiyorum almanya markasi olabilir, ama uzakdoguda yapilioyr cogu! Yaninda uzakdoguda yapliyor diye yazilir mi? Mesela boardlarin bir coğu cind eveya avustruyada yapliyor, tamamina yakini amerikan markasi. Hic rkelam yaparken veya satis yaparken yaninda bunun yazdigini gordun mu? Onemli olan markanin hangi ulke olduğu. Ha eğer bu filanca ulkede yapılmıştır diyip gelen ürün başka bir ülkede yapılmış çıkarsa o sahtekarlık ayrı mesele.

Libtech Trice pro; Libtech skate banana
Flux TT bağlama GNU Freedom Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot Volcom ziptec mont ve pantalon

www.freedom.com.tr
insta: freedomcomtr
www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 April 2011, 16:39   #11 (permalink)
 
snowrock
 
Üyelik tarihi: Apr 2011
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 469
valla şimdide turkcell le uğraşıyorum 3g vinn ara ara çileden çıkarıyor 2 yıl kontratlı almıştım. ilk 1 ay iade ettin ettin sonra almıyorlar o iade içinde bir sürü uğraşmak gerekiyor ilk 1 ayda vermek için. ben 3-4 ay sonra biraz problem yaşadım iade talebinde bulundum kabul etmediler bi kalayladım bi ihtar tehdit derken hemen geri dönüş yapıp 300-400tlye yakın cayma bedeli olmadan vınn ı almak koşuluyla iadeyi kabul ettiler. biraz daha zorladım ödediğim faturalarıda iade etmeyi kabul ettiler ama dediler ki sizin orda baz istasyonu yoğunluktan yetersiz kalıyor kısa süre içerisinde kurulacak iyi dedim o zaman iptal ettirmeyelim ama bana yeterli bi sebep söyleyin dedim yoksa hem iptal etmem hem kullanırım hem ödemem uğraşırım dedim onlarda 3-4 aylık faturayı sildiler. yani 3-4 ay kullanım ama fatura 0 lira geldi. vergilerini bile ödemem dedim onlarda 0 lira göndermişler şimdi 1 sene oldu bu ara yine bir problem yine sıkıştırdım bakalım ne olacak herhalde taahhüt bitene kadar bedava kullanacaz taahhüt bitince iki katı para versen seni abone yapmayız diyecekler sanırım çenem düştü

ya bu limango olayıda şunun gibi diyelim ki limango da lib tech skate banana 157 satılıyor satın alıyorsun adamlar çin yapımı üzerinde lib tech skate vs vs yazmayan banana teknolojisi olmayan 152 ölçü üstelik muz stickerlı bir board gönderiyorlar aynı bunun gibi bi şey. o kadar kalayladım ki ve altına ekledim lütfen bunu müdürünüze iletiniz: adam gibi ticaret yapsanız kullanıcıları yanıltarak aldatarak ürün satmasanız bunlarla karşılaşmazsınız dedim. ayrıca her memnun müşteri en iyi reklam materyalidir dedim. keyfiniz bilir isterseniz almayın ama dedim sanayi ve ticaret bakanlığı reklam üst kurulundan ceza geldiğinde o koltukta oturabilirmisiniz onuda bi düşünün dedim

çileden çıkardılar mesaj attım cevap yazmadılar kale almadılar tel açtım açan yok bir kalayladım pazar günü olmasına rağmen hemen döndüler demekki nabza göre şerbet durumu

yoksa ben ufo gören masum köylüyüm nerden bilirim bakanlığı
snowrock isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 April 2011, 16:53   #12 (permalink)
Site Yöneticisi
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Nerden: BAŞIBÜYÜK
Mesajlar: 8.974
Hakan Berberler´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Nasil alamadi, tamami uzakdoguda yapiliyor
Vietnam'da hala çok büyük kısmı. Bi Çin deyip sonra Uzakdoğu deyip kıvırmaaa =))) :p


Limango bu arada, herhangi bir sebeple beğenmezsen 7gün içinde senin ödediğin kargo ile geri alıyor. Standart prosedür bu, yanlış gönderi farklı bir şey zaten.

trust me, I'm a snowboarder.. and a Jedi master.

https://instagram.com/realm_of_oz
thekillingroad isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 April 2011, 17:09   #13 (permalink)
 
snowrock
 
Üyelik tarihi: Apr 2011
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 469
valla yanlış gönderdiklerini ben kalayladıktan sonra kendileri itiraf etti öncesinde yanlış göndermişiz demediler bir türlü üstelik 7 günü geçti bide kargoyu siz ödeyin diyorlar. üstelik defalarca uğraştım ne tel açan vardı ne mesajlarıma cevap geliyordu en son pazar günü bi kalayladım pazar günü yukarıda yazdığım mesaj geldi tüm aksesuarlarından orjinal paketinden de vazgeçtiler aldıkları firma kabul etmezse bile iade edileceğini belirtiyorlar kargo ücretini de kendileri ödeyecekmiş acaba biraz daha uğraşsam bunlara ceza olsun diye ürünü göndermeden iadeyi alayım bi ihtiyacı olana vereyim diyorum ürünü bundan sonra belki daha dikkatli ürün satmaları ve kullanıcıyı aldatmamaları için bi takım sebepler birikmiş olur.
snowrock isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 April 2011, 01:26   #14 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.629
thekillingroad´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Vietnam'da hala çok büyük kısmı. Bi Çin deyip sonra Uzakdoğu deyip kıvırmaaa =))) :p


Limango bu arada, herhangi bir sebeple beğenmezsen 7gün içinde senin ödediğin kargo ile geri alıyor. Standart prosedür bu, yanlış gönderi farklı bir şey zaten.
Ozan sallama şimdi, dansöz gibi kıvıran sensin???
Ben hangi cümlemde Çinde yapılıyor dedim de sonra kıvırıp uzakdoğu dedim??? bak benim yazdığım bu

'Şu an, nike, adidas, puma new balans, reebok ve diğer tüm spor markaları, tüm kış sporları markaları tekstil ve aksesuarlarını Çin başta olmak üzere uzakdoğuda yapılıyor.'

Varsa önce çinde yapılıyor sonra uzakdoğu diyip kıvırdığım bir cümle bul özür diliyicem senden, ama yoksa sen bir defa olsun ben hatalıyım yanlışım de

Öyle demediğim aşikar, ama demiş bile olsam Çin lafının genel olarak uzakdoğu üretimini kastettiğini herkes bilir. Ne yani vietnamda yapilan ürün çinden daha mı kaliteli oluyor?

Kaldı ki Nike Çinde de üretim yapıyor bir miktar sadece vietnamda değil. Pakistanda da yapıyor.

Libtech Trice pro; Libtech skate banana
Flux TT bağlama GNU Freedom Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot Volcom ziptec mont ve pantalon

www.freedom.com.tr
insta: freedomcomtr
www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 April 2011, 01:37   #15 (permalink)
Site Yöneticisi
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Nerden: BAŞIBÜYÜK
Mesajlar: 8.974
Ana, adam ciddiye almış..

"Nike ayakkabıları Çin'e almadı"
"Nasıl almadı, tamamı uzakdoğuda"
"Uzakdoğu diye kıvırma Çin dedim ben"

Gelişinden belli değil mi?
Haddinden fazla ciddiye alıyorsunuz beni....


Bu arada evet, Nike Çin'de de üretim yapıyor tabii ki. uzakdoğu'da üretim yapan global firmalar arasında en çok küfredilenlerden biridir de aynı zamanda, vietnam'da bildiğin işkencevari çalıştırıyorlar çocukları falan, ben de ayıla bayıla alıyorum =(

trust me, I'm a snowboarder.. and a Jedi master.

https://instagram.com/realm_of_oz
thekillingroad isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 April 2011, 16:48   #16 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.629
thekillingroad´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Ana, adam ciddiye almış..

"Nike ayakkabıları Çin'e almadı"
"Nasıl almadı, tamamı uzakdoğuda"
"Uzakdoğu diye kıvırma Çin dedim ben"

Gelişinden belli değil mi?
Haddinden fazla ciddiye alıyorsunuz beni....


Bu arada evet, Nike Çin'de de üretim yapıyor tabii ki. uzakdoğu'da üretim yapan global firmalar arasında en çok küfredilenlerden biridir de aynı zamanda, vietnam'da bildiğin işkencevari çalıştırıyorlar çocukları falan, ben de ayıla bayıla alıyorum =(
Alma o zaman, git Etnies al, DC al. etnies bircok modelinde hger satılan ayakkabı için ağaç dikiyor, fabrikası, yönetim binası çevre ödülü aldı, kullandıkları ürünlerin bazıları da geri dönüşümlü.
www.etniesturkey.com

Sen de git hala nike i zengin et. etnies al da biz zengin olalım biraz, hem o dünyada dikili bir ağaçın olsun :-)

Libtech Trice pro; Libtech skate banana
Flux TT bağlama GNU Freedom Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot Volcom ziptec mont ve pantalon

www.freedom.com.tr
insta: freedomcomtr
www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 27 April 2011, 00:54   #17 (permalink)
 
faztecc
 
Üyelik tarihi: Mar 2011
Nerden: adana&pastırma city
Mesajlar: 85
Durum: Angry
tebrik ederim arkadaşım;yasal haklarımızı bildikten sonra firmaların bize yapacakları tek şey diz çökmek olacaktır....ki siz yüzde yüz haklı olduğunuz bi konuda savaş vermişşiniz,hakkınınzı almak en doğal hakkınız...

son 2 senede ;üzerine sıcak çay döküp anakartını yaktığım laptobun her kuruşunu vatan bilgisayardan çatır çatır aldım...ki 1 metreden yere düşürüp perte çıakrdığım başka bir laptobumun parasını çatır çatır aldığım gibi...

UniFeB Eski Tribüncü


..........eskiden stadta tayfayı coştururdum,şimdi dağlarda karları çoşturuyorum...........

UğrunaFedaBucan


kayağımın arkasında yazan: '' slalomun ustasıyım,gözlerinin hastasıyım...''
faztecc isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 27 April 2011, 01:44   #18 (permalink)
 
Hakan Berberler
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul_Cihangir
Mesajlar: 3.629
faztecc´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
tebrik ederim arkadaşım;yasal haklarımızı bildikten sonra firmaların bize yapacakları tek şey diz çökmek olacaktır....ki siz yüzde yüz haklı olduğunuz bi konuda savaş vermişşiniz,hakkınınzı almak en doğal hakkınız...

son 2 senede ;üzerine sıcak çay döküp anakartını yaktığım laptobun her kuruşunu vatan bilgisayardan çatır çatır aldım...ki 1 metreden yere düşürüp perte çıakrdığım başka bir laptobumun parasını çatır çatır aldığım gibi...
Şaşırıdm doğrusu, çay dökerek ana kartı yakmak ve laptopu yere düşürmek garanti kapsamına naısl girdi :-) benimde öyle bir sorunum var. nasıl yaptın?

Libtech Trice pro; Libtech skate banana
Flux TT bağlama GNU Freedom Bağlama
Thirtytwo Lashed ve ultralight bot Volcom ziptec mont ve pantalon

www.freedom.com.tr
insta: freedomcomtr
www.etniesturkey.com

klavye boardculuğunu bırak, git kay adam gibi!
Hakan Berberler isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kartepe Rezaleti aliyeasci Oteller, Tesisler ve Eleştirileriniz 94 10 January 2014 14:32
TRT Değil Sporcu Rezaleti admslk Kış Genel Konular 151 4 February 2011 13:50
Yine TRT Rezaleti teleserik Kış Genel Konular 55 2 February 2011 17:27
ETS Ulaşım Rezaleti ve Diğerleri digiman2 Düşünceler - Görüşler - Eleştiriler - İstekler 4 25 January 2010 18:45


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 21:21 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore