Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Kış Sporları > Kayak Merkezleri > Palandöken - Erzurum

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 25 March 2013, 18:26   #1 (permalink)
mbk
 
mbk
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Nerden: istanbul / sultanbeyli
Mesajlar: 182
İstanbul'dan Palandöken'e Yancı Aranıyor

Salı - Per için Palandöken'e gelcek bi yancı bulunur mu acaba?

Gidiş dönüş 230 TL civarı bişi tutuyo, THY ile. Bu akşamdan gidip şehirde kalıp, sabah dağa çıkıp dedeman'da falan da 2 gece kalsak, Perş akşamı da uçakla ist'a dönsek, var mıdır eşlik etmek isteyen?

Ride or Die !

M B K

-----------------------
* '14 CAPITA Defenders of Awesome
* '14 UNION Contact Pro

* Deeluxe ID
-----------------------
mbk isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alıntı ile Cevapla
Alt 25 March 2013, 19:31   #2 (permalink)
mbk
 
mbk
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Nerden: istanbul / sultanbeyli
Mesajlar: 182
git-gel uçak masrafıyla herşey dahil adam başı 700'den aşağı gelecek, yok mu yahu gelen?

Ride or Die !

M B K

-----------------------
* '14 CAPITA Defenders of Awesome
* '14 UNION Contact Pro

* Deeluxe ID
-----------------------
mbk isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 March 2013, 20:22   #3 (permalink)
 
eflatunpisi
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Nerden: İstanbul, Bostancı
Mesajlar: 46
İzin alıp gitmek zor...Bir de herkes sezon kapandı psikolojisinde büyük ihtimalle, kara doyduk demek ki
Palandöken'e gidemezsen Kartalkaya ve Uludağ birkaç gün daha müsait görünüyor, özellikle çarşamba günü beklenen yağışlardan sonra perşembe çok keyifli olabilir
eflatunpisi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 March 2013, 20:40   #4 (permalink)
 
kennym
 
Üyelik tarihi: Dec 2009
Nerden: istanbul-Osmanbey
Mesajlar: 179
Durum: Energetic
iznim olsa ne de güzel plan .. o son 1 ayı iznin hepsini kullanmayacaktım

mbk´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Salı - Per için Palandöken'e gelcek bi yancı bulunur mu acaba?

Gidiş dönüş 230 TL civarı bişi tutuyo, THY ile. Bu akşamdan gidip şehirde kalıp, sabah dağa çıkıp dedeman'da falan da 2 gece kalsak, Perş akşamı da uçakla ist'a dönsek, var mıdır eşlik etmek isteyen?
kennym isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 March 2013, 20:41   #5 (permalink)
mbk
 
mbk
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Nerden: istanbul / sultanbeyli
Mesajlar: 182
Yancı yoksa ben de yokum... Artık günübirlik uludağ ve kartalkaya denicez fırsat olursa...

Ride or Die !

M B K

-----------------------
* '14 CAPITA Defenders of Awesome
* '14 UNION Contact Pro

* Deeluxe ID
-----------------------
mbk isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Salı gününden itibaren Sarıkamış yada Palandöken'e yancı aranıyor ( mbk Hava Durumu 8 23 March 2013 19:55
İstanbul & Kartalkaya - Kartalkaya & İstanbul Ulaşım NesTravel Turlar 22 3 January 2011 18:00
30 Ocak Cumartesi Kartepe Günübirlik - Yancı Aranıyor CEM_GS Düşünceler - Görüşler - Eleştiriler - İstekler 11 28 January 2010 18:10
Sömestrede Her Gün İstanbul - Uludağ - İstanbul Ulaşımı Kesin Hareketli Ulaşım kayakkolik Çöp Kutusu 3 26 January 2009 10:35


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 05:07 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore