Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Kış Sporları > Kış Genel Konular

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 19 December 2013, 05:36   #1 (permalink)
 
static9091
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nerden: İzmir
Mesajlar: 61
Durum: Thinking
Gopro malzemeleri dx.com'dan alışveriş

Arkadaşlar merhaba dx.com dan alışverişi nasıl buluyorsunuz artılarınızı ve eksilerinizi paylaşırmısınız.

Örneğin; monopod'u siteden alabilirken , pil veya su kabını siteden almış olmam makinem için dezavantajı olurmu ?
static9091 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alıntı ile Cevapla
Alt 19 December 2013, 09:49   #2 (permalink)
 
indigoblue
 
Üyelik tarihi: Dec 2011
Nerden: Istanbul-Kadıkoy
Mesajlar: 834
Durum: Energetic
Yan urunleri alabilirsin gayetde ucuz ama housingi oradan almazdim
indigoblue isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19 December 2013, 23:25   #3 (permalink)
 
LooPuS_t
 
Üyelik tarihi: Feb 2009
Nerden: Ankara-Çankaya
Mesajlar: 128
Durum: Roflmao
3 ay önce 2 adet batarya, şarj unitesi ve monopad aldım memnunum şuan için, tavsiye edebilirim. Ama unutmamak gerekir "ucuz etin yahnisi" sözünü.

https://www.facebook.com/th.gms?ref=tn_tnmn
Salomon Pulse Snowboard 156
Rhythm Bindings 2013
Flow Vega Lace Boots
GoPro Hero3
LooPuS_t isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19 December 2013, 23:42   #4 (permalink)
 
uludaz
 
Üyelik tarihi: Feb 2012
Nerden: k.maraş-kayseri
Mesajlar: 231
Durum: Bored
ben monopod, tripod mounts ve sd kart almıştım memnunum ama housing ne kadar sağlıklıdr bilemem yorumlara bakmak gerkir orada.

İKİ AYAĞIMIDA SIMSIKI BAĞLIYORUM AMA KENDİMİ İNANILMAZ ÖZGÜR HİSSEDİYORUM.
uludaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19 December 2013, 23:57   #5 (permalink)
 
sentanoo
 
Üyelik tarihi: Feb 2013
Nerden: KOCAELİ
Mesajlar: 180
SD kart ve housing önermem onun dışında birçok malzemeyi alabilirsin.. SD alacaksan mutlaka bilindik bir marka lexar veya toshiba al derim sahtesi daha az var.. Birde yazma hızına dikkat et class 10 demek en az 10mb yazması demek ama böyle olmuyor.. hızlı seri birşeyler öneririm yüksek çözünürlükte düzgün video istiyorsan..

Snowboard..
sentanoo isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 00:42   #6 (permalink)
 
hselims
 
Üyelik tarihi: Oct 2013
Nerden: istanbul
Mesajlar: 170
Haftasonu bende alacagim gopro3black insallah. Aldiktan sonrada mecbur alinacak bir suru sey varmis valla masrafli olcakta bakalim neler alicagimida tam bilmiyorum ama class10 u hep soyluyolardi o kesin. Yedek pilde lazim

Ve sualti icin farkli bi housing mi gerekiyo onu bilmiyordum?

Konu hselims tarafından (20 December 2013 Saat 00:46 ) değiştirilmiştir..
hselims isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 02:26   #7 (permalink)
 
static9091
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nerden: İzmir
Mesajlar: 61
Durum: Thinking
dx.com ' dan monopod , 2 adet batarya , tripod mount , duvar sarjı almayı düşünyorum önerir misiniz ? Batarya biraz 2. planda çünkü orjinal olmassa makinayı bozmasından ürküyorum. sıkıntı çıkarır mı acaba ?
static9091 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 02:28   #8 (permalink)
 
static9091
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nerden: İzmir
Mesajlar: 61
Durum: Thinking
hselims´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Haftasonu bende alacagim gopro3black insallah. Aldiktan sonrada mecbur alinacak bir suru sey varmis valla masrafli olcakta bakalim neler alicagimida tam bilmiyorum ama class10 u hep soyluyolardi o kesin. Yedek pilde lazim

Ve sualti icin farkli bi housing mi gerekiyo onu bilmiyordum?

su altı için flat lens diye bişey öneriyolar. normal kutudan çıkan housing çok net olmuyor ama bu filtreyle görüntü süper oluyor diye okumuştam forumlarda. ve class 10 evet önemli bişey kasma sorunu yaşamak istemiyosan almalısın
static9091 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 02:58   #9 (permalink)
 
hselims
 
Üyelik tarihi: Oct 2013
Nerden: istanbul
Mesajlar: 170
static9091´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
su altı için flat lens diye bişey öneriyolar. normal kutudan çıkan housing çok net olmuyor ama bu filtreyle görüntü süper oluyor diye okumuştam forumlarda. ve class 10 evet önemli bişey kasma sorunu yaşamak istemiyosan almalısın
Class 10 alırım zaten dediğim gibi. Toshiba veya Sandisk ikiside iyi diyorlar.

Pille ilgili olarakta yedek pil tamam ama bu tam olarak nedir?
http://www.dr.com.tr/Elektronik/GoPr...=0000000438571
okuduğumdan anladım ne olduğunuda takmak için yeterli kısım var mı ki? kullananda görmedim daha önce..
hselims isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 03:29   #10 (permalink)
 
static9091
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nerden: İzmir
Mesajlar: 61
Durum: Thinking
hselims´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Class 10 alırım zaten dediğim gibi. Toshiba veya Sandisk ikiside iyi diyorlar.

Pille ilgili olarakta yedek pil tamam ama bu tam olarak nedir?
http://www.dr.com.tr/Elektronik/GoPr...=0000000438571
okuduğumdan anladım ne olduğunuda takmak için yeterli kısım var mı ki? kullananda görmedim daha önce..
bunu Uzun süren time-lapse fotoğraf çekimleri için kullanıyolar genelde. Pili 2 kat enerji sağlıyor. bunu söylersen yanında su için arka kapak yolluyorlar fazladan. BEnde düşündüm bunu alsammı diye ama bunu alcağıma 2 tane pil alırım hemen hemen aynı fiyat.
static9091 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 12:50   #11 (permalink)
 
hselims
 
Üyelik tarihi: Oct 2013
Nerden: istanbul
Mesajlar: 170
static9091´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bunu Uzun süren time-lapse fotoğraf çekimleri için kullanıyolar genelde. Pili 2 kat enerji sağlıyor. bunu söylersen yanında su için arka kapak yolluyorlar fazladan. BEnde düşündüm bunu alsammı diye ama bunu alcağıma 2 tane pil alırım hemen hemen aynı fiyat.
Anladım eyvallah. Dediğin gibi 2 pil alınır daha mantıklı. O kadar profesyonel çekim yapmicaz ne de olsa
hselims isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 16:16   #12 (permalink)
 
indigoblue
 
Üyelik tarihi: Dec 2011
Nerden: Istanbul-Kadıkoy
Mesajlar: 834
Durum: Energetic
hselims´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Class 10 alırım zaten dediğim gibi. Toshiba veya Sandisk ikiside iyi diyorlar.

Pille ilgili olarakta yedek pil tamam ama bu tam olarak nedir?
http://www.dr.com.tr/Elektronik/GoPr...=0000000438571
okuduğumdan anladım ne olduğunuda takmak için yeterli kısım var mı ki? kullananda görmedim daha önce..
sd kartı sandisk almanızı tavsiye etmem. hero3lerdeki kilitlenme sorunlarının %70i sandisk extreme kartlardan oluyordu. bulabilirseniz Transcend marka oneririm. yaklasık 7-8 senedir DSLR makineden tutunda point&shoot ve her turlu gopro ile kullandım hiç sıkıntı yasamadım. hızı da gercek class 10.

yedek pil alırkan smartree veya wasabi alın digerlerinin kalitesi cok iyi degil

Proud to be a Goofy

2013 Capita BSOD + Nitro Phantom
2015 Arbor Coda + Burton Cartel
Nike Danny Kaas Zoom Air
Kan Grubu 0 RH (-)
indigoblue isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 19:09   #13 (permalink)
 
static9091
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nerden: İzmir
Mesajlar: 61
Durum: Thinking
Dx.com'dan hangi batarya ve sarj aletini alabilirim arkadaslar? 2adet soylucem ve hangisini soylucegime markaya karar veremedim. Yardimci olabilirmisiniz
static9091 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 19:14   #14 (permalink)
 
hselims
 
Üyelik tarihi: Oct 2013
Nerden: istanbul
Mesajlar: 170
indigoblue´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
sd kartı sandisk almanızı tavsiye etmem. hero3lerdeki kilitlenme sorunlarının %70i sandisk extreme kartlardan oluyordu. bulabilirseniz Transcend marka oneririm. yaklasık 7-8 senedir DSLR makineden tutunda point&shoot ve her turlu gopro ile kullandım hiç sıkıntı yasamadım. hızı da gercek class 10.

yedek pil alırkan smartree veya wasabi alın digerlerinin kalitesi cok iyi degil
Eyvallah yine imdada yetiştin
hselims isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 19:20   #15 (permalink)
 
static9091
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nerden: İzmir
Mesajlar: 61
Durum: Thinking
Dx te bu markalar yok yaa ne alicam ben
static9091 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 19:54   #16 (permalink)
 
firestorm
 
Üyelik tarihi: Sep 2009
Nerden: kayseri
Mesajlar: 334
Durum: Artistic
static9091´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Dx.com'dan hangi batarya ve sarj aletini alabilirim arkadaslar? 2adet soylucem ve hangisini soylucegime markaya karar veremedim. Yardimci olabilirmisiniz


dx e sabahtan beri bakıyorum. malzemelerin çoğu ebayde daha uygun fiyatlarda mevcut.
youtube da battery lere bakarken bikaç kulanıcı wasabi power ı önerdi, ben az önce bi tane aldım kendime en uygun fiyatlısının linkii aşağıda

http://www.ebay.com/itm/400571061188...84.m1439.l2649

Burton T6 159 Board
Burton Triad EST Binding
Rossignol Boot
firestorm isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 20:27   #17 (permalink)
 
hselims
 
Üyelik tarihi: Oct 2013
Nerden: istanbul
Mesajlar: 170
firestorm´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
dx e sabahtan beri bakıyorum. malzemelerin çoğu ebayde daha uygun fiyatlarda mevcut.
youtube da battery lere bakarken bikaç kulanıcı wasabi power ı önerdi, ben az önce bi tane aldım kendime en uygun fiyatlısının linkii aşağıda

http://www.ebay.com/itm/400571061188...84.m1439.l2649
Yalnız bu baya uygunmuş. 2 tane yedek pil veriyo ve wasabi. Kendi şarj ünitesi ve araç kitiyle birlikte. Çok uygun cidden alayım bende ya.
21inde ispanyaya gideceğim, gecikirse sıkıntı olur. Est.between 2ocak-15ocak diyo gerçi..
hselims isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 December 2013, 20:40   #18 (permalink)
 
static9091
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nerden: İzmir
Mesajlar: 61
Durum: Thinking
firestorm´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
dx e sabahtan beri bakıyorum. malzemelerin çoğu ebayde daha uygun fiyatlarda mevcut.
youtube da battery lere bakarken bikaç kulanıcı wasabi power ı önerdi, ben az önce bi tane aldım kendime en uygun fiyatlısının linkii aşağıda

http://www.ebay.com/itm/400571061188...84.m1439.l2649
aynı bu attığın linki mi aldın ? duvar sarjı falanda veriyorlar yanında sanırım. o duvar sarjında bildiğin go pronun içinden çıkan bataryayı sarj edebilirmiyim sorun olurmu ? birde bu türkiyeye göre değil sanırım duvar aparatı ??
static9091 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
SPX den alışveriş nartkr Kayakçılar 28 12 December 2013 19:31
Yurtdışı alışveriş www.viaddress.com Rau Yeni Satılık & Alınık 0 4 December 2011 11:07
Ucuz Alışveriş sygnylmz Snowboard & Kayak Ekipmanları 40 18 December 2009 04:17
Bulgaristan'dan Alışveriş Copy Paste Snowboard & Kayak Ekipmanları 22 6 November 2009 01:59


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 20:33 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore