Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Kış Sporları > Kayak Merkezleri > Erciyes - Kayseri

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 23 December 2010, 16:11   #19 (permalink)
 
balikadaMali
 
Üyelik tarihi: Dec 2010
Nerden: KAYSERİ
Mesajlar: 624
Durum: Devilish
teşekkürler yani günlük 60 liayı gözde çıkaralım erciyes kayağa başladığım yerdi şimdide snowboarda başladığım yer olacak galiba
balikadaMali isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23 December 2010, 18:10   #20 (permalink)
 
ovuzhan
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: Kayseri
Mesajlar: 342
Durum: Innocent
Kartanesi Kayak kiralamaya da başvurabilirsiniz kiralık malzeme için. Bu sene Yeni kayak malzemeleri de aldılar diye biliyorum. Yanlışsam Kemal abi düzeltsin beni.

Yukarıda da belirtmişlerdi sanırım. ama tekrarlamakta fayda var. Telesiyej günlük 53 lira, 10 çıkış 57 lira. Tahminim, zorlasanız günde 10 çıkış yaparsınız zaten. 6 7 çıkışta kalma ihtimaliniz de var. Bunun için eğer telesiyejle çıkmayı düşünüyorsanız 10 luk alın ki daha sonra da kullanabilesiniz ama ben telesiyejle çıkmanızı tavsiye etmem çünkü çok yavaş çıkıyor yukarıdan gittiğiniz için üşüyorsunuz, Teleski daha hızlı ve daha ucuz. 30luk 65 lira. Ben hala geçen sene aldığım 30luğu kullanıyorum. (ek olarak belirteyim. seneye erciyeste büyük değişimler olacağı için bu sene aldığınızı bir daha ki sene kullanamama ihtimaliniz olabilir.) Teleskinin dezavantajı yeni öğrenenler için alışmasının zor olması ve çıkarken oturmadığınız için bacaklarınızın yorulması.

'11 - Bataleon Goliath 161 - W
'11 - Union Force - White
'11 - Deeluxe Solution - 29,5
ovuzhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23 December 2010, 19:58   #21 (permalink)
 
skisu
 
Üyelik tarihi: Apr 2009
Nerden: istanbul
Mesajlar: 1.310
Durum: Happy
ovuzhan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kartanesi Kayak kiralamaya da başvurabilirsiniz kiralık malzeme için. Bu sene Yeni kayak malzemeleri de aldılar diye biliyorum. Yanlışsam Kemal abi düzeltsin beni.

Yukarıda da belirtmişlerdi sanırım. ama tekrarlamakta fayda var. Telesiyej günlük 53 lira, 10 çıkış 57 lira. Tahminim, zorlasanız günde 10 çıkış yaparsınız zaten. 6 7 çıkışta kalma ihtimaliniz de var. Bunun için eğer telesiyejle çıkmayı düşünüyorsanız 10 luk alın ki daha sonra da kullanabilesiniz ama ben telesiyejle çıkmanızı tavsiye etmem çünkü çok yavaş çıkıyor yukarıdan gittiğiniz için üşüyorsunuz, Teleski daha hızlı ve daha ucuz. 30luk 65 lira. Ben hala geçen sene aldığım 30luğu kullanıyorum. (ek olarak belirteyim. seneye erciyeste büyük değişimler olacağı için bu sene aldığınızı bir daha ki sene kullanamama ihtimaliniz olabilir.) Teleskinin dezavantajı yeni öğrenenler için alışmasının zor olması ve çıkarken oturmadığınız için bacaklarınızın yorulması.
telesiyejde geçen seneden kalanı kullanma şansım var mı peki?
ben yalnızca oyıl için geçerlidir gibi bir şeyler yazıyordu diye hatırlıyorum ama emin değilim
skisu isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23 December 2010, 20:07   #22 (permalink)
 
ovuzhan
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: Kayseri
Mesajlar: 342
Durum: Innocent
skisu´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
telesiyejde geçen seneden kalanı kullanma şansım var mı peki?
ben yalnızca oyıl için geçerlidir gibi bir şeyler yazıyordu diye hatırlıyorum ama emin değilim
dediğin gibi telesiyej kartının arkasında sadece o sezon için geçerlidir ibaresi bulunuyor.

'11 - Bataleon Goliath 161 - W
'11 - Union Force - White
'11 - Deeluxe Solution - 29,5
ovuzhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23 December 2010, 20:09   #23 (permalink)
 
skisu
 
Üyelik tarihi: Apr 2009
Nerden: istanbul
Mesajlar: 1.310
Durum: Happy
ovuzhan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
dediğin gibi telesiyej kartının arkasında sadece o sezon için geçerlidir ibaresi bulunuyor.
yazık oldu o zaman benim 6 çıkışa
skisu isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23 December 2010, 21:10   #24 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Dec 2010
Nerden: kayseri
Mesajlar: 4
Cumartesi bende ordayim wazla warm up yada polari olan varsa getirebilirmi :d bana satabilirmi :d skici olduğumuz belli olsun haber bekliyorum 05068002459
ŞAFİ isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 24 December 2010, 15:08   #25 (permalink)
 
ovuzhan
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: Kayseri
Mesajlar: 342
Durum: Innocent
skisu´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yazık oldu o zaman benim 6 çıkışa
Sen getir belki kabul ederler, belli olmaz.

'11 - Bataleon Goliath 161 - W
'11 - Union Force - White
'11 - Deeluxe Solution - 29,5
ovuzhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 21 November 2012, 14:12   #26 (permalink)
 
gaddar
 
Üyelik tarihi: Feb 2011
Nerden: kayseri/sakarya
Mesajlar: 71
Durum: Alienated
arkadaşlar erciyes master plandaki hacılar kapı'ya yada hisarcık kapı'ya nasıl gidebilirim? zümrüt tesis tarafına(oteller bölgesi/tekir kapı) otobüs var ama diğerlerine nasıl gidilebileceğini hiç bir yerde bulamadım (yada görmedim).


bulabildiğim en ilgili konu başlığı buydu o yüzden buraya yazdım hatam varsa şimdiden özür dilerim.
gaddar isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 21 November 2012, 15:23   #27 (permalink)
 
Er Ryan
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Nerden: Kayseri
Mesajlar: 377
Durum: Happy
gaddar´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaşlar erciyes master plandaki hacılar kapı'ya yada hisarcık kapı'ya nasıl gidebilirim? zümrüt tesis tarafına(oteller bölgesi/tekir kapı) otobüs var ama diğerlerine nasıl gidilebileceğini hiç bir yerde bulamadım (yada görmedim).


bulabildiğim en ilgili konu başlığı buydu o yüzden buraya yazdım hatam varsa şimdiden özür dilerim.
Geçen sene Belediyenin şehir merkezinden eski tesislere ve Hacılar Kapıya servisleri vardı, buyılda muhtemelen olur ve web sayfalarından duyururlar. Bildiğim kadarıyla Develi minibüsleri yoldan içeri girerek Hisarcık kapıya yolcu bırakıyorlar, (eski tesislerin önünden geçiyorlar zaten)

Otellerde konaklıyanlar içinse otellerin eski pistlere ve hisarcık kapıya servisleri mevcut.

Ayrıca pistler birbirlerine bağlı olduklarından hava koşulları ile ilgili bir sorun yoksa herhangi bir girişten başlayıp kayarak diğerlerine ulaşabilirsiniz.

Daha detaylı bilgi gerekirse bu başlıkta yardımcı oluruz.

Konu Er Ryan tarafından (21 November 2012 Saat 15:24 ) değiştirilmiştir..
Er Ryan isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 21 November 2012, 16:59   #28 (permalink)
 
balikadaMali
 
Üyelik tarihi: Dec 2010
Nerden: KAYSERİ
Mesajlar: 624
Durum: Devilish
erciyes pist haritası güncellendimi?? bide hacılar tekir yurt falan bi sürü isim var bunlarda yazıyomu???
gerçi bu sene yanııma pistleri bilen arkaadaşlarla çıkıp erciyesin hakimi olmak istiyorum. pistten piste geçişler çanaklar nehir yatakları falan her yerini öğrenicem

http://www.facebook.com/mehmet.ulkat

---------------------------------------------------

152 LibTech Skate Banana
Union Force Bindings
Bullwip Bot
balikadaMali isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 November 2012, 08:21   #29 (permalink)
 
karagozlum9999
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: kayseri
Mesajlar: 261
bize takılırsan şeytan deresinden başlarız hitit tepesinden kıreterin arkasından serçere ineriz.

balikadaMali´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
erciyes pist haritası güncellendimi?? bide hacılar tekir yurt falan bi sürü isim var bunlarda yazıyomu???
gerçi bu sene yanııma pistleri bilen arkaadaşlarla çıkıp erciyesin hakimi olmak istiyorum. pistten piste geçişler çanaklar nehir yatakları falan her yerini öğrenicem

karagözlü
tayfun
karagozlum9999 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 November 2012, 08:54   #30 (permalink)
 
kartanesi38
 
Üyelik tarihi: Nov 2011
Nerden: kayseri
Mesajlar: 353
Durum: Bookworm
balikadaMali´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
erciyes pist haritası güncellendimi?? bide hacılar tekir yurt falan bi sürü isim var bunlarda yazıyomu???
gerçi bu sene yanııma pistleri bilen arkaadaşlarla çıkıp erciyesin hakimi olmak istiyorum. pistten piste geçişler çanaklar nehir yatakları falan her yerini öğrenicem

Yei pist haritası ektedir.
Eklenen Dosyalar
-kayak-haritasi1jpg
kartanesi38 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 November 2012, 23:45   #31 (permalink)
 
balikadaMali
 
Üyelik tarihi: Dec 2010
Nerden: KAYSERİ
Mesajlar: 624
Durum: Devilish
karagozlum9999´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bize takılırsan şeytan deresinden başlarız hitit tepesinden kıreterin arkasından serçere ineriz.
kesinlikle size takılıcam. sadece duymak bile heyecanlanıyo.

http://www.facebook.com/mehmet.ulkat

---------------------------------------------------

152 LibTech Skate Banana
Union Force Bindings
Bullwip Bot
balikadaMali isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10 December 2012, 17:56   #32 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Feb 2012
Nerden: istanbul-şişli
Mesajlar: 2
Erciyes'te Konaklama

Selamlar

Haftasonu için KAyseride olucam sanırım. Kayseri'de mi konaklamalı yoksa Erciyes'temi konaklanmalı

NE dersiniz?
Bybirkan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10 December 2012, 17:59   #33 (permalink)
 
majudan
 
Üyelik tarihi: Nov 2012
Nerden: Kayseri
Mesajlar: 713
Bybirkan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamlar

Haftasonu için KAyseride olucam sanırım. Kayseri'de mi konaklamalı yoksa Erciyes'temi konaklanmalı

NE dersiniz?
Kendi aracınla geliyorsan şehir merkezinde konakla derim. Bence tabii
Akşama kadar kaydıktan sonra gece dağ biraz sakin olur şehir merkezinde ufak tefek takılabileceğin yerler bulabilirsin
majudan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10 December 2012, 20:54   #34 (permalink)
 
matrixBrothers
 
Üyelik tarihi: Jun 2010
Nerden: KayseRİZE
Mesajlar: 265
Durum: Cold
bu hafta sonu belediyenin liftleri açılacak ve dolayısıyla belediye otobüsü de faaliyete geçecek. Bana kalırsa en mantıklısı merkezde kalmak. Zaten yol yarım saat sürüyo. Gelince haber edin beraber kayalım

Bilgin yoksa, fikrin de olmasın ...
matrixBrothers isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10 December 2012, 21:40   #35 (permalink)
 
balikadaMali
 
Üyelik tarihi: Dec 2010
Nerden: KAYSERİ
Mesajlar: 624
Durum: Devilish
majudan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kendi aracınla geliyorsan şehir merkezinde konakla derim. Bence tabii
Akşama kadar kaydıktan sonra gece dağ biraz sakin olur şehir merkezinde ufak tefek takılabileceğin yerler bulabilirsin
ufak tefek derken?????
seyir cafe restaurant var gekin mekanımızda ağırlayalım sizleri hemde tanışalım muhabbet edelim.

http://www.seyirrestaurant.com/

http://www.facebook.com/mehmet.ulkat

---------------------------------------------------

152 LibTech Skate Banana
Union Force Bindings
Bullwip Bot
balikadaMali isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10 December 2012, 22:06   #36 (permalink)
 
kartanesi38
 
Üyelik tarihi: Nov 2011
Nerden: kayseri
Mesajlar: 353
Durum: Bookworm
matrixBrothers´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bu hafta sonu belediyenin liftleri açılacak ve dolayısıyla belediye otobüsü de faaliyete geçecek. Bana kalırsa en mantıklısı merkezde kalmak. Zaten yol yarım saat sürüyo. Gelince haber edin beraber kayalım

sayın matrix

bu hafta sonu için beledıye lıftlerının açılması sözkonusu olmayabilir, kar sıkıntısı devam edıyor, otobus seferleri için beledıyenın herhangı bır duyurusu oldu da bizler duymadık mı acaba?? bu konuda açıklama varsa biz de sitemiz de yayınlayalım,

müşteri yogunlugu olmadığı için dagda konaklama uygun fiyata yapılabilir, tabıkı şehır merkezınde de konaklamak uygun olabilir , tercıh sızlerın .........
kartanesi38 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.skiciyiz.biz/erciyes-malzeme-kiralama-telesiyej-ulasim-vb-3696.html
Mesaj sahibi For Type Tarih
Untitled document This thread Refback 2 February 2010 19:23

Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kayak ve Board kiralama firsez Kartepe - İzmit 41 28 December 2016 14:03
Erciyes Master Planı (Erciyes’in Geleceği) isosumer Erciyes - Kayseri 156 12 August 2013 13:26
Snowboard Kiralama İmkanı??? sonceler Snowboard & Kayak Ekipmanları 7 30 January 2012 18:52
Kayak Kiralama Odalarından 2. El Board Alınırmı? utku Snowboardcular 7 15 January 2010 22:12
Telesiyej Kazası - Aman Dikkat :) moS's Üyelerin Gönderdiği Haberler 11 8 January 2009 15:52


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:19 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore