Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Kış Sporları > Kayak Merkezleri > Davraz - Isparta

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 25 January 2014, 12:07   #37 (permalink)
 
meken
 
Üyelik tarihi: Dec 2011
Nerden: Antalya
Mesajlar: 338
Davraz tutkusu´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Teşekkür ederim. Bir arkadaşım Saklıkentin hep uçurum olduğunu insanı biraz gerdigini söyledi acaba doğru mudur?
Alışkanlıkla alakalı. Geçen sene 7 yaş oğlum Davraz'da tedirgin kayarken bu sene 8 yaş Saklı da peşimi bırakmıyor. Bir daha bende çıkacağım diye...

Esas olan tecrübeyle alakalı olması. Yeterli tecrübe olduksan sonra pek tedirgin etmez. ( Gerçi bu durum bende tersi olmuştu. 3 sene önce SB ye ilk başladığımda Saklı da tepe telesiyaj altında kaymaya çalışıyordum. Cahil cesareti. Şimdi para verseler tekrar orada kaymaya çalışmam)


O Rh +......................................A Rh +

Burton Bullet 154¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Burton Chopper 111
Burton Gripfit Binding¨¨¨¨¨¨¨¨¨Burton FF 1000 Binding
Burton Boots¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Crezy Creek Boots
meken isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 January 2014, 15:00   #38 (permalink)
 
piero
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Nerden: alsancak
Mesajlar: 120
haftalar öncesinde rezervasyon yaptırdık davraz için kala kala 4 gün kaldı ama hala belirsiz hava ve kar durumu ..orda olan varsa şuan bilgi verebilirmi hem şuan ki durum hem de gelecek hafta ile ilgili beklenti hakkında lütfen ...
piero isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 January 2014, 15:01   #39 (permalink)
 
piero
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Nerden: alsancak
Mesajlar: 120
şu an sadece bazı liftler açık bazıları kapalı mı ??
piero isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 January 2014, 19:36   #40 (permalink)
 
atasoykamil
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Nerden: ısparta
Mesajlar: 210
şükürler olsun gözümüz aydın davraz mükemmel derecede yağış alıyor ama toprak durumundan ne kadarı bize pist olarak kalıcak haftaya gmörücez bü gün gittik kaydık ikinci tesis ve tbar bol kardı yağış devam ettiği için pistleri ezmemişler kar kaliteside güzeldi akşam üzeri ilk tesisin durumuna bakınca yarına açılacak gibi duruyo velhasılı bu hafta sonuna kadar davrazın alacağı yağıoşlarla tam kapasite açılacak gibi duruyo açılmasa bile rezervasyonu olanların kayabileceği ara tesis ve t bar va rgönülleri tahat olsun allah üzerine sağlam bi sıcak verirse farklı tabi
atasoykamil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 1 February 2014, 19:28   #41 (permalink)
sly
Site Yöneticisi
 
sly
 
Üyelik tarihi: Nov 2009
Nerden: Adana
Mesajlar: 2.427
Durum: Balanced
Guncel bir pist haritasi var mi?

www.skiciyiz.biz social media
"like us. join us. add us. follow us!"

Facebook Fan Page "like us" : facebook.com/skiciyiz

Facebook Group
...."join us" : facebook.com/skiciyiz.biz
Facebook User
......."add us" : facebook.com/skcyz.bz

Twitter ........
......."follow us" : twitter.com/skiciyizbiz

FriendFeed ........"follow us" : friendfeed.com/skiciyiz
sly isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 1 February 2014, 22:00   #42 (permalink)
 
capir07
 
Üyelik tarihi: Dec 2011
Nerden: ANTALYA
Mesajlar: 111
Durum: Amused
sly´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Guncel bir pist haritasi var mi?
http://www.davrazkayakmerkezi.org/Pistler.aspx daki güncel gözüküyo bugün ordaydım değişim yok gibi yani sadece pist 4 açık değil galiba orayada genelde kayakcılar gidiyo gidiş yolu rampa
capir07 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 4 February 2014, 22:55   #43 (permalink)
 
alygkcn
 
Üyelik tarihi: Nov 2013
Nerden: İzmir - Alsancak
Mesajlar: 34
Durum: Fine
Selamlar herkese yarın davrazda olacağım tek başıma geliyorum gibi bişey öyle sayıyorum ben yanı en azından cumaya kadarda ordayım. Forumdan orda olan varsa sohbet muhabbet için beklerim
alygkcn isimli Üye şuanda  online konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 February 2014, 13:35   #44 (permalink)
 
atasoykamil
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Nerden: ısparta
Mesajlar: 210
sanırım dün seni gördüm birde pazar günü aa kamilatasoy deyip bi abi selam verdi o kimdi yahu adam selamı çaktı kaydı gitti göremedim kimdi
atasoykamil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 February 2014, 13:53   #45 (permalink)
 
capir07
 
Üyelik tarihi: Dec 2011
Nerden: ANTALYA
Mesajlar: 111
Durum: Amused
atasoykamil´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
sanırım dün seni gördüm birde pazar günü aa kamilatasoy deyip bi abi selam verdi o kimdi yahu adam selamı çaktı kaydı gitti göremedim kimdi
slm pistler nasıldı kardeşim geçen cumartesi ordaydık birinci telesiyejin olduğu yerler buzluydu diğer leri güzeldi özellikle 4. pist bol karda buzlama varmı c tesi gelmeyi düşünüyomda.
capir07 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 February 2014, 18:10   #46 (permalink)
 
SerdarHoca43
 
Üyelik tarihi: Feb 2013
Nerden: kütahya
Mesajlar: 5
Birinci etap buzlu, dördüncü etapta bol kar kalmadı ezilmiş gibi oldu çok sık taşla karşılaşıyorsunuz. 2. etap ve T bar pistleri çok iyi durumda......

Bu da Davraz Kayak Merkezinin son bir haftadaki durumu,

https://www.youtube.com/watch?v=9lFQB9Y6C28

CAPITA DEFENDERS OF AWESOME FK 156
BURTON CUSTOM 158
UNION FORCE
FLOW
BURTON SHAUN WHITE
SerdarHoca43 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 February 2014, 20:58   #47 (permalink)
 
meken
 
Üyelik tarihi: Dec 2011
Nerden: Antalya
Mesajlar: 338
atasoykamil´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
sanırım dün seni gördüm birde pazar günü aa kamilatasoy deyip bi abi selam verdi o kimdi yahu adam selamı çaktı kaydı gitti göremedim kimdi
Ben değildim Kardeş,

Bu sene Saklı'ya tkıldık kaldık. İnşallah C.tesi delikanlı ile orada olacağız.

Sevgiler

O Rh +......................................A Rh +

Burton Bullet 154¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Burton Chopper 111
Burton Gripfit Binding¨¨¨¨¨¨¨¨¨Burton FF 1000 Binding
Burton Boots¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Crezy Creek Boots
meken isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 7 February 2014, 11:09   #48 (permalink)
 
atasoykamil
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Nerden: ısparta
Mesajlar: 210
evet ilk etap buzlanıyo 2. etap güzel ama büyük taşların kafaları çıkıyo aradan t bar kullanabiliyosanız t bar en güzeli tabi ilk etapta ilk turum harika iken ikinci turda hızlı bir buzlanma ile frenle kaydım düşün artık bacaklarım ne hale geldi board dans ediyodu buzların üstünde
atasoykamil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10 March 2014, 12:57   #49 (permalink)
 
atasoykamil
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Nerden: ısparta
Mesajlar: 210
ilk etap sürekli kar alıyo ama lodos karın canına okuyo rast gelirseniz sabahtan bir iki tur şansınız var ama öğleden sonraya kalmıyo

ama bu davrazda kar yok demek değil tabi ikinci etap var şu an ortalama kayan ve yeni başlayanlara en uygun yer burası kar bol pist dışı yamaçlarda yavaşalrsanız gömülürsünüz gayet iyi durumda tabi

bouble giden arkadaşlar bilirler zirve etabı yan, bol kar sevenler e iyi kayanları cezbeden yer ve pist severlere t bar var tabi haliyle davrazın ilk etabını unutun ama geriye kalan 3 tesis harika durumda bu harikalık en az 2 hafta daha devam edecek bilginize sonrasına havaya bağlı tabi.
atasoykamil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 10 March 2014, 12:59   #50 (permalink)
 
atasoykamil
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Nerden: ısparta
Mesajlar: 210
bu arada ikinci etabın başlagıcından kayıldığında üçgen var pist ikiye ayrılır o ayrım noktasına bolkar düşmelik küçük bir rampa yaptık bilginize hala duruyorsa kenararına mavi köpük koyduk.

pazar günü gelirsenz aynı yerde yeşil montla uçan sonra bolkara düşen şahıs ben olacağım 10 atlayıştan 2 tanesinde normal inebildim daha
atasoykamil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 April 2014, 20:51   #51 (permalink)
 
atasoykamil
 
Üyelik tarihi: Oct 2012
Nerden: ısparta
Mesajlar: 210
dün ve evelsi gün aldığı kar yağışına rağmen davrazda çalışanların söylentisine göre sezon kapandı. kapanma sebebini gelen sayısının az olmasına bağlıyorum ki gecen hafta kayarken cektiğim videp yu videolar kısmına ekeldim.
atasoykamil isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 November 2014, 15:28   #52 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Feb 2009
Nerden: Antalya-Saint Petersburg
Mesajlar: 130
Durum: Spaced
Arkadaslar,
Bu topik altinda ki tum yazilari okudum ama pistler hakkinda kafamda ki 1 sorunun tam cevabini alamadim yada ben anliayamadim.Son kez Davraz'da 2009 senesinde kaydim.Bundan sonra Davraz'da kayma durumum olmadi.Bu sene Ocak ayinda 2-3 gun gunubirlik gidicem.Kafamda ki soru ise T bardan ciktiktan sonra direk karsi tarafta ki zirveye(Canak seklinde ki vadiye) 1 tane daha telesiyej yapilicagini duymustum ve haberlerini belli bir sure takip etmistim.Bu tesis yapildimi?T barin karsisinda ki canak kayak severlerin hizmetine girdimi cok merak ettigim ve kesin olarak ogrenemedigim bir konu.Varsa bu bolgenin son resimlerini paylasan olursa cok sevinirim.Simdiden tesekkurler ...
ski-rus isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 November 2014, 16:37   #53 (permalink)
 
capir07
 
Üyelik tarihi: Dec 2011
Nerden: ANTALYA
Mesajlar: 111
Durum: Amused
ski-rus´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaslar,
Bu topik altinda ki tum yazilari okudum ama pistler hakkinda kafamda ki 1 sorunun tam cevabini alamadim yada ben anliayamadim.Son kez Davraz'da 2009 senesinde kaydim.Bundan sonra Davraz'da kayma durumum olmadi.Bu sene Ocak ayinda 2-3 gun gunubirlik gidicem.Kafamda ki soru ise T bardan ciktiktan sonra direk karsi tarafta ki zirveye(Canak seklinde ki vadiye) 1 tane daha telesiyej yapilicagini duymustum ve haberlerini belli bir sure takip etmistim.Bu tesis yapildimi?T barin karsisinda ki canak kayak severlerin hizmetine girdimi cok merak ettigim ve kesin olarak ogrenemedigim bir konu.Varsa bu bolgenin son resimlerini paylasan olursa cok sevinirim.Simdiden tesekkurler ...
evet açıldı geçen sene ve ondan önceki sene of pist olarak kayıldı bu sene için yeni değişik bişey yapacaklarını söylüyodu işletmeciler ama o konuda yeni bilgi yok
capir07 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 6 November 2014, 16:41   #54 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Jan 2012
Nerden: MUĞLA-BODRUM
Mesajlar: 33
O kısım açıldı.Biz geçen sezon bir arkadaşımla beraber 3 gün boyunca çıktık.Buble olarak adlandırılan ve zirveye yakın olan kısımdan bahsediyorsunuz herhalde.Dik bir inişi var.Pisti yok.Buble'dan indikten sonra ilk bölüm de bir müddet kayaların arasından kayıyorsunuz ve oldukça dik.Bu ilk kısımlarda bazı bölümler geceden buzlanma yapıyor ve sabah gevşeyen kar buraları örtüyor,dikkat etmezseniz bir anda buzun üstünde kayarken bulabilirsiniz kendinizi.Ama biraz aşağıya doğru kaydıktan sonra eğiminde azalmasıyla bol karda kaymanın keyfıne varıyorsunuz. Hatta arka yollardan T barın başlangıcına kadar off pistte kaymanın keyfini sonuna kadar çıkarabiliyorsunuz.
rabit2000 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Nedir?
davraz, davraz pistleri, pistler, ısparta


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 23:17 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore