Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Kış Sporları > Snowboardcular

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 19 January 2011, 02:21   #1 (permalink)
 
danset
 
Üyelik tarihi: Oct 2010
Nerden: istanbul- izmir
Mesajlar: 55
Durum: Balanced
Borovets

Arkadaşlar yarın Borovets e uçuyorum. Borovets hakkında söyleyecek bir kaç şeyi olan birileri varsa paylaşırsa sevinirim geldiğimde de ben izlenimlerimi aktarıcam ...
danset isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alıntı ile Cevapla
Alt 19 January 2011, 11:10   #2 (permalink)
REİS
 
Remzi Türksever
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 738
2008 de Brovetste bulundum çok uzun pistleri bulunmaktadır ayrıca gece hayatı güzeldir. Alkol çok ucuz



Üstü Adidas, Altı Kapalıçarşı...
Remzi Türksever isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19 January 2011, 11:25   #3 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Nerden: Kocaeli
Mesajlar: 86
Green King falan diye bi yer var, ana teleferiğin oralarda. Martin var, kel bi arkadaş, selam söyle. Türkler gelmiş geçen sene selamları var de, kesin tanır, adamın anneannesine tezahuürat yazmıştık, öyle bi kafa yani.
Pistler fena değil, siyah pistleri harbiden siyah ... dikkat.
Gece merkez cadde üzerindeki striptease bara takıl diğerleriyle zaman harcama, 10 leva lap dance.
Kalacağınız otelde çalışan hatunlara sor gece siz nereye gidiyonuz eğlenmek için falan diye, onlarla git, çok cana yakınlar
Samakov veya yanındaki otel tam bilmiyom, git orda kumar oyna biraz, canlı kumar yok ama.
Mutlaka şarap iç, et ye.
Copy Paste isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19 January 2011, 12:53   #4 (permalink)
 
legendboxer
 
Üyelik tarihi: Mar 2009
Nerden: Kastamonu (Ilgaz)
Mesajlar: 460
Durum: Musical
uçma, uçakla git.

(Bu espriyi yapmalıydım)

Kemal///// Ilgaz Anadolunun Sen Yüce Bir Dağısın
Kastamonulular El Kaldırsın
Rome Cheaptrick 08
https://www.facebook.com/kemal.kirlioglu
legendboxer isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19 January 2011, 15:03   #5 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Dec 2010
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 19
borovets dogru tercih. kesinlikle pistlerin haritasini al ve mutlaka hepsini dene. ozellikle yastrebets ve popangelov pistleri oldukca uzun ve eglenceli. gece hayati da guzel. flora hotelin karsisindaki strip club guzel. iyi tatiller
Cebel isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 21 January 2011, 11:55   #6 (permalink)
 
Peak
 
Üyelik tarihi: Mar 2009
Nerden: istanbul
Mesajlar: 1.121
Durum: Dramaqueen
gece kayışı mümkün.
Peak isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 January 2011, 01:40   #7 (permalink)
 
hulkey
 
Üyelik tarihi: Jan 2011
Nerden: İstanbul-Mecidiyeköy
Mesajlar: 24
Durum: Balanced
şu ana kadar gittiğim en güzel kayak merkezlerinden biri insanları sıcak gecede kayabiliyosun aşağıdaki pistlerden sıkılırsan gondolayla en yüksek dağa çıkıp ki bu yolculuk gondolayla 45 dk yı geçiyor yukarıdaki pistleri kullanabilirsin ya da ordan gondolayı kullanmadan geri aşşağıda inebilirsin kayarak inmekte en az bi 45 dakkayı buluyor ama biraz tecrube lazım tabine durumda kayıyosun bilmiyorum aşşağıdaykende hemen pistin başlangıcında black tiger diye bi ingiliz karaoke barı var orda oturmanı tavsiye ederim yemekleri çok güzeldir çok güzelde işkembe çorbası yapıyolar şaka deil bizden daha güzel yapıyolar bende 29 unda UÇAKLA GİDİCEM umarım mutlu olmuşsundur legend
hulkey isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
2009-2010 Sezonunda Bulgaristan Borovets Kayak Turu Miletos Turlar 1 1 November 2009 20:46
Sömestrede Borovets Kayak Turu Vize Dahil Kişi Başı 299 € kayakkolik Çöp Kutusu 0 6 January 2009 03:13
Bulgaristan Borovets Turu 26-30 Ocak 2009 fth Turlar 2 16 December 2008 12:39


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:38 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore