Skiciyiz.Biz > Skiciyiz Etkinlikler ve Turlar > Turlar > Düşünceler - Görüşler - Eleştiriler - İstekler

Cevapla
 
Konuyu Paylaş Seçenekler Stil
Alt 28 February 2010, 13:52   #1 (permalink)
eke
 
eke
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Nerden: istanbul
Mesajlar: 252
27.02.10 Tarihli Turda Yaşanan Sorun

Evet, araniza yeni katildik ve ilk gittigimiz turda herseyden memnun kaldik ve ikinci kere gene Flea'nin turuna katilmayi uygun bulduk. Ilk olarak Fahri'den kaydiktan sonra Cennet-Cehennem'de takildik iki kere daha sonra gene Fahri'nin oraya inmeye ve oradan tekrar Cennet-Cehennem'e gecmeye karar verdik. Fahri'nin orada sirada beklerken bizden bazi arkadaslarin siradan cikarildiklarini, Jandarma'nin da orada oldugunu gorduk. O sirada bize dogru sira gelirken "ne oluyor" diye ogrenmeye calisirken gorevli arkadas "siz de mi skiciyiz" grubundansiniz dedi. Biz de dogal olarak "Evet" deyince "Siz de siradan cikar misiniz? Kartlariniz sahte" deyince basimizdan asagi kaynar sular dokuldu. Boyle birseyin olmasina ihtimal veremedik ama olay epey buyumustu. Bu turla gelen herkes siradan cikariliyor ve sahtekar muamelesi yapiliyordu. Sanki boyle birseyi biz yapmistik!! Halbuki biz yalnizca para verip rezil olmaktaydik. Bazi arkadaslarin ski-pass'lerine jandarma el koymustu. Tam bir rezaletti. Tur sorumlusunun jandarma tarafindan sorgulandigini falan isittik. Ne yapacagiz diye kendi aramizda tartisiyorduk. Bir saat boyunca ne yapacagiz diye tartisip durduk. SIS turizm'le gelmedik diye hata mi ettik acaba diye de dusunduk. Cok kotu bir kazik yedigimiz fikrine kapildik. Ne yapacagimizi sasirmiz bir vaziyetteydik. Eglenmeye gelmisken rezil olmustuk. Istanbul'a donebilecegimizden bile kuskuluyduk. Daha sonra bu olay sonucunda tanistigimiz bazi arkadaslar "Biz Cennet-Cehennem'e gidip orada sansimiz deneyecegiz" dediler, aslinda biz de ayni dusuncedeydik ama oraya boyle bir olaydan haber verilmemis olamaz diye dusunduk. Turdaki sorumlu arkadasa telefonla ulasip -sanirim adi Burak'ti- neler oldugunu, durumumuzun ne olacagini sorduk, otelle olayi halletmeye calistigini falan soyledi ama pek inanamadik dogrusu. Cennet-Cehennem'e giden arkadaslarin arkasindan 15 dk sonra biz de sansimizi orada denemeye karar verdik. Fahri'nin teleski'sinin orada neler oldugunu falan ogrenmeye calistik baktik bizim turla gelen bazi kisiler biseyler yapiyorlar ve siraya giriyorlar. "Durum nedir" dedik? Gorevli "TC kimlik numaranizi birakirsaniz kaymaya devam edebilirsiniz" dedi. TC kimlik numaramizin niye alindigini anlayamadik. Gene suclu gibi bir muameleye tabii tutuluyorduk. Ama denileni yaptik ve kaymaya devam ettik.
Donus yolunda olayla ilgili otobuste herhangi bir aciklama yapilmadi. Yagmurdan (SIS turizm'den) kacarken doluya tutulduk. Simdi sanirim bu olaydan dolayi bir aciklama ve bir ozur borcluyuz.
eke isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 14:02   #2 (permalink)
 
Mert
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: Bahçeşehir
Mesajlar: 6.221
Durum: Cheerful
bu konuda skiciyiz.biz in adı geçmesi cıdden cok uzucu.

bızımde kartalkayada ıken haberımız oldu. cok sasırdık.

konu ıle ılgılı burak acıklama yapıcaktır dusuncesındeyım. ama sırf burak ın degıl agaoglu yonetımınde bır acıklama yapması kesınlıkle gereklıdır.

ınsanların kafasında soru ısaretlerı cok fazla.
tarafsız baktıgımda aklıma gelen ılk soru neden sahte kart ıle suclamalar yapıldıktan sonra tekrar kaymaya ızın verdıler gelıyor.

ayrıca bugun tekrar burak ın turuna 160 kısıye pass dagıtımı yapılmıs. eger bole bı sahte kart soz konusu olsa nıye yenıden burak ın turuna ızın verdıler.

bende 2 tarafında yapıcagı acıklamayı cok merak edıyorum

Mert GÖZÜKÜÇÜK
Mert isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 14:09   #3 (permalink)
 
erray
 
Üyelik tarihi: Mar 2009
Nerden: ISTANBUL
Mesajlar: 31
olay hakkında burak bizim otobuse gelip acıklama yaptı (2 nolu oto), olayın asılsız oldugu ortaya cıkmış, cunku bize pass ların faturasını gosterdi ki buda zaten sahte olmadıgının kanıtıdır. sorun onların kendi içlerinde olan bir sorun sanırım. zaten sahte olsaydı en azından Burak'ı bırakmazlardı.
talihsiz bir olaydı herkese geçmiş olsun , yinede ogleden sonra kar iyiydi ve eğlenceli geçti.
erray isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 14:42   #4 (permalink)
 
bentley
 
Üyelik tarihi: Mar 2009
Nerden: istanbul-Bahçeşehir
Mesajlar: 40
Durum: Aggressive
Selam arkadaşlar .
Tur güzel başladı , karşılaştığımız karmı buzmu ne olduğu belli olmayan şeyin üstünde bir yerimizi kırmadan döndüğümüze mutluyum .

Yaşanan olayla ilgili bizde şok olduk .Ancak Erayında dediği gibi Burak bizim otobüse gelip açıklama yaptı .her otobüse uğradığına eminim ama belki arkadaşlar daha henüz otobüse gelmemiş olabilir .Hali bitkin ve çok üzgündü .faturaları ve tüm belgeleri gösterdi. Ağa oğlundan kaynaklı bir sorun gibi duruyo gerçekten . 1 saat kaymamış olmayı öğleden sonra kaydığım süper karı bir saat yemek yiyerek beklemiş olmaktan ben memnunum ..

herkese geçmiş olsun ..
bentley isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 15:46   #5 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Nerden: Istanbul - Acibadem
Mesajlar: 63
Merhabalar,

Ben bu tura katilmadim olaylari okuyarak ogrendim ama bir sey belirtmek istiyorum, bu yazılan yazı icin soylemiyorum sadece genel olarak soyluyorum; katıldıgı turda yemegi begenmeyen xxx tur da ki rezalet, 1 saat kayamayan xxx turda ki rezalet diye, ski-pass i gec gelen xxx turda ki rezalet diye baslik aciyor.

Bence bu biraz emege saygısızlık oluyor, burada ki insanlar o begenmedikleri turlar duzenlenmese gittikleri fiyatın 2 katina uludagdan geri gelemezler. Bende defalarca sahsi aracımla ve ya arkadaslarimin araclariyla uludaga gittim ve bu fiyatlara donmek mumkun degil. Sırf feribota tur parası verirsiniz. 150-200 kisiye bi organizasyon yapıldıgında aksamalar olması normaldir. Tabii ki hic olmamasi tercih edilir ama olabilirde bunu da hos karsılamak lazım

Bu demek degil ki kalitesiz hizmet alacaksınız ama biraz daha toleranslı olunmalı bence.

Basligi gorupte konuyu okumayacak ve es gececek arkadaslar, ornegin flea nin ve ya turu duzenleyen x firmanın kabahati olmamasina ragmen onların turunun rezalet olacagını dusunecekler. kabahatlari olabilir de olmayabilirde sadece basliga yazmadan once emin olmak gerekli, cunku bu o kisiye ve ya tura direk karalama oluyor ki bu insanlar bu isten para kazanıyor ve haksız yere insanların ekmekleriyle ugrasilmamali.

Umarim toparlayabilmisimdir, derdimi anlatabilmisimdir. Kimseyle sahsi meselem yok yanlıs anlasılmasın
Gokay isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 15:47   #6 (permalink)
 
blacksnow
 
Üyelik tarihi: Feb 2009
Nerden: istanbul
Mesajlar: 697
Durum: Artistic
asılsız bi ihbarla başlamıs belliki herşey skiciyiz.biz i ve flea yı çekemeyeların oldugu apacık ortada Çamur at lekesi kalsın o şerefsiz belkide şimde evinde oturup keyifle burda sayfalarca tartışmaları seyredecek...

Oяіgіиαℓ ® BLaCkSnoW™
║▌│█│║▌║││█║▌│║█║
Cσρуяιgнт © 1977™
ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ
blacksnow isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 16:08   #7 (permalink)
 
classact
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Nerden: istanbul
Mesajlar: 1.336
Durum: Sad
Gokay´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhabalar,

Ben bu tura katilmadim olaylari okuyarak ogrendim ama bir sey belirtmek istiyorum, bu yazılan yazı icin soylemiyorum sadece genel olarak soyluyorum; katıldıgı turda yemegi begenmeyen xxx tur da ki rezalet, 1 saat kayamayan xxx turda ki rezalet diye, ski-pass i gec gelen xxx turda ki rezalet diye baslik aciyor.

Bence bu biraz emege saygısızlık oluyor, burada ki insanlar o begenmedikleri turlar duzenlenmese gittikleri fiyatın 2 katina uludagdan geri gelemezler. Bende defalarca sahsi aracımla ve ya arkadaslarimin araclariyla uludaga gittim ve bu fiyatlara donmek mumkun degil. Sırf feribota tur parası verirsiniz. 150-200 kisiye bi organizasyon yapıldıgında aksamalar olması normaldir. Tabii ki hic olmamasi tercih edilir ama olabilirde bunu da hos karsılamak lazım

Bu demek degil ki kalitesiz hizmet alacaksınız ama biraz daha toleranslı olunmalı bence.

Basligi gorupte konuyu okumayacak ve es gececek arkadaslar, ornegin flea nin ve ya turu duzenleyen x firmanın kabahati olmamasina ragmen onların turunun rezalet olacagını dusunecekler. kabahatlari olabilir de olmayabilirde sadece basliga yazmadan once emin olmak gerekli, cunku bu o kisiye ve ya tura direk karalama oluyor ki bu insanlar bu isten para kazanıyor ve haksız yere insanların ekmekleriyle ugrasilmamali.

Umarim toparlayabilmisimdir, derdimi anlatabilmisimdir. Kimseyle sahsi meselem yok yanlıs anlasılmasın
geçenlerde buna benzer bişey söylemeye çalışmıştım ama sen daha iyi anlatmışsın

mehmet sinan kaya 0 rh (+)
classact isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 16:10   #8 (permalink)
 
talha1990
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: Dragos - İstanbul
Mesajlar: 389
Durum: Spooky
Arkadaşlar insanların hakkında bu kadar öngörülü yaklaşmamanızı tavsiye ediyorum. Flea sene başından beri aralıksız bu sitedekiler için , hiçbiryerde olmayacak fiyatlar ile tur düzenliyor.
Böyle aksaklıklar olmuştur , olabilir.
Flea nın turlarına skiciyiz.biz ortamına ayak uyduranlar gelsin.Böyle 5 dakikada siteye üye olup sonra " oluummm adamlar ucuza tur düzenlio gidelimm" tarzında kişilerin gelmesi sonuçları bu duruma taşıyor.

@Flea : Burak hocam , bence tur düzenlerken gelenlerin post sayısına ve üyelik tarihine bak.Sonra böyle aksaklıklar olunca insanların direk senin adını kötülemesi hiç hoş değil.

Snowboard :Rome Garage Rocker 156 '13
Bindings :Rome Mob Boss '13
Boots :Atomic Kush 09
talha1990 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 16:28   #9 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Nerden: Istanbul-Bahcelievler
Mesajlar: 34
talha1990´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar insanların hakkında bu kadar öngörülü yaklaşmamanızı tavsiye ediyorum. Flea sene başından beri aralıksız bu sitedekiler için , hiçbiryerde olmayacak fiyatlar ile tur düzenliyor.
Böyle aksaklıklar olmuştur , olabilir.
Flea nın turlarına skiciyiz.biz ortamına ayak uyduranlar gelsin.Böyle 5 dakikada siteye üye olup sonra " oluummm adamlar ucuza tur düzenlio gidelimm" tarzında kişilerin gelmesi sonuçları bu duruma taşıyor.

@Flea : Burak hocam , bence tur düzenlerken gelenlerin post sayısına ve üyelik tarihine bak.Sonra böyle aksaklıklar olunca insanların direk senin adını kötülemesi hiç hoş değil.
Yukardakilere pek katıldığımı söyleyemicem, burda nasil baska turlar icin 'facia', 'rezalet' diye baslik aciliyorsa, bu tur icinde bunlar yazilabilmeli.Facia yazılan Sis Turizm vardı mesela, sucuk ekmek dağıttıkları yerdeki ayran'ın son kullanma tarihi geçmeye yakın ve dönüşte durduğu yerdeki iskenderin eti kötü diye.Bunda da bir art niyet yok, onlarda ucuza tur yapıyo ve bu eleştrilerin hepsini göz önünde bulundurarak geliştirmişler turlarını.

Gecen hafta ben de acmistim 'Flea'nın turunda yaşanılan sıkıntı' diye, flea'nin turu dememin sebebi ismini kotulemek yada kişisel saldırıda bulunmak değil, herhangi bir turizm şirketinin ismi yazılmadığı için, flea'nın turu demekten başka bir çare kalmıyor.
the_keymaker isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 16:34   #10 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Feb 2010
Nerden: istanbul - beyoglu
Mesajlar: 5
Arkadaslar;
@flea'ya haksizlik etmeyelim.

Siteye 2 gün önce üye oldum.
Ilk kez flea ile günübirlik kayaga katildim (5 kisiydik).

Skipass aksakliginin kendisiyle direkt ilgisi yok gibi duruyor, bize orada durumu izah etti, aciklamayi buradan da yapacagina suphem yok.


Yaz/kis farketmez, yerli-yabanci turist ile calisanlara farkli turist davranislarini sorguladigimda edindigim izlenimi paylasmak istiyorum;
"bir seyi de begen be ey Türk turist" diyor, sizi sevgiyle selamliyorum.


Sinan
sinanjo isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 17:39   #11 (permalink)
cg
 
cg
 
Üyelik tarihi: Feb 2009
Nerden: istanbul-kartal
Mesajlar: 75
Durum: Hot
arkadaşlar merhabalar,

turda yaşanan her türlü aksaklıktan turu düzenlişyen sorumludur. ( otobüste bir sorun olsa şoförü sorumlu tutacağız veya konaklamada bir sorun olsa otel yetkilisini sorumlu tutacağız !!! )

uludağ da bu olaya tanık olanlar tamamen bizim sitemiz hakkında çok olumsuz düşünmüşlerdir. şahsen bu olayın yaşanmasına çok üzüldüm. telafisi çok zor gözüküyor.

herkese geçmiş olsun..

BJK KONGRE ÜYESİ
BLIZZARD IQXC11 CROSS 1.64
BLIZZARD IQON
FISCHER MX3 BOOTS
86' dan beri
cg isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 18:22   #12 (permalink)
 
ümran_corner
 
Üyelik tarihi: Mar 2009
Nerden: istanbul/Acıbadem
Mesajlar: 382
ARKADASLAR HERKESE SELAMLAR SUANDA VATANI GOREBIMI YAPMAKTAYIM SIZLERLE BERABER OLMAYI COK ISTERDIM AMA NASIP DEGILMIS
BU KONU GERCEKTEN UZUCU VE SKICIYIZ AILESININ BOYLE BIR KONUDA ADININ GECMESI DAHADA UZUCU BU KONU HAKKINDA DIREK YARGISIZ INFAZ YAPMADAN ONCE BIR DINLEYIP ONDAN SONRA BOYLE BIR KONU BASLIGI ACILMASI IKI TARAF ICINDE DAHA SAGLIKLI OLURDU

NEYSE HERKESE GECMIS OLSUN
ümran_corner isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 20:04   #13 (permalink)
 
blacksnow
 
Üyelik tarihi: Feb 2009
Nerden: istanbul
Mesajlar: 697
Durum: Artistic
daha öncede belittigim gibi bence kesinlikle bize yani skiciyizlere ve fleaya atılmış bir camur var burda ve bu kesinlikle kasti yapılmıs bunu yayan veya asılsız ihabar eden her kimse amacı belli
bu arada eke_ny arkadasa sormak istiyorum skiciyizdensiniz diye sizi sıradan cıkarıyolar skipasslarınız sahte diyolar ama sonra sizi pistlere geri alıyolar ozaman başlıgı agaoglu liflerinde yasanan rezalet diye neden acmadın? cünkü eger fleanın bi sorunu olsaydı o pistlere sizi bidaha sokmazlardı böyle birsey yasandıysa bu agaoglunun rezaleti fleanın degil belliki birisi asılsız ihbarda bulunmus ve ihbar skiciyiz.biz üzerine yapılmıs ben kendim imkanımla gitseydim veya x bi turla gitseydim ve üstümde skiciyiz poları yada warmup u olsaydı cıkarmıyacaklarmıydı beni sıradan? eger direk siz skicimisiniz diyip cıkarıyolarsa hangi turla gidersen git cıkaracaklardı ''bunun fleayla baglantısı ne?'' başlık acarken birazdaha mantıklı düşünüp acarsanız daha iyi olur buraya sadece fleanın degil skiciyiz.biz e ilan veripte skiciyiz.biz üyelerini daga götüren bütün turların bi acıklama yapması gerekiyor ve özelliklede agaoglu yönetiminin

Oяіgіиαℓ ® BLaCkSnoW™
║▌│█│║▌║││█║▌│║█║
Cσρуяιgнт © 1977™
ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ
blacksnow isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 22:09   #14 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Nov 2009
Nerden: istanbul-ataşehir
Mesajlar: 24
siteyle hiç bir tura gitmeme rağmen siteye güvenim tamdır.herseferinde yöneticilerin uyarılarını görmekteyim turlarla ilgili.kaldiki faturası ibraz edilmiş bir belge var ortada herkese çok geçmiş olsun diler bir daha tekrarlanmamasını dilerim..
easydriver isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 22:11   #15 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Nerden: Istanbul-Bahcelievler
Mesajlar: 34
blacksnow´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
daha öncede belittigim gibi bence kesinlikle bize yani skiciyizlere ve fleaya atılmış bir camur var burda ve bu kesinlikle kasti yapılmıs bunu yayan veya asılsız ihabar eden her kimse amacı belli
bu arada eke_ny arkadasa sormak istiyorum skiciyizdensiniz diye sizi sıradan cıkarıyolar skipasslarınız sahte diyolar ama sonra sizi pistlere geri alıyolar ozaman başlıgı agaoglu liflerinde yasanan rezalet diye neden acmadın? cünkü eger fleanın bi sorunu olsaydı o pistlere sizi bidaha sokmazlardı böyle birsey yasandıysa bu agaoglunun rezaleti fleanın degil belliki birisi asılsız ihbarda bulunmus ve ihbar skiciyiz.biz üzerine yapılmıs ben kendim imkanımla gitseydim veya x bi turla gitseydim ve üstümde skiciyiz poları yada warmup u olsaydı cıkarmıyacaklarmıydı beni sıradan? eger direk siz skicimisiniz diyip cıkarıyolarsa hangi turla gidersen git cıkaracaklardı ''bunun fleayla baglantısı ne?'' başlık acarken birazdaha mantıklı düşünüp acarsanız daha iyi olur buraya sadece fleanın degil skiciyiz.biz e ilan veripte skiciyiz.biz üyelerini daga götüren bütün turların bi acıklama yapması gerekiyor ve özelliklede agaoglu yönetiminin

Aslinda tam boyle degil,yani sadece skiciyiz.biz polari olanlari durdurmuyolardi, once skiciyiz.biz ile mi geldiniz diye soruyolar,sonra skipass'e bakiyolar, skipass'lerin uzerinde KC4,KC1 diye ibareler var.Sorunlu olanlar KC1 olanlardi, onlari bekletiyorlardi. Güya bunlar sisteme kayıtlı değilmiş.Ben Sis Turizm ile gittim, arkadaşlarımdan birinde de KC1 vardı, 15 dakika beklettiler.Bizimkilerde problem yoktu.

Konu the_keymaker tarafından (28 February 2010 Saat 22:22 ) değiştirilmiştir..
the_keymaker isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 22:16   #16 (permalink)
 
talha1990
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: Dragos - İstanbul
Mesajlar: 389
Durum: Spooky
blacksnow´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
daha öncede belittigim gibi bence kesinlikle bize yani skiciyizlere ve fleaya atılmış bir camur var burda ve bu kesinlikle kasti yapılmıs bunu yayan veya asılsız ihabar eden her kimse amacı belli
bu arada eke_ny arkadasa sormak istiyorum skiciyizdensiniz diye sizi sıradan cıkarıyolar skipasslarınız sahte diyolar ama sonra sizi pistlere geri alıyolar ozaman başlıgı agaoglu liflerinde yasanan rezalet diye neden acmadın? cünkü eger fleanın bi sorunu olsaydı o pistlere sizi bidaha sokmazlardı böyle birsey yasandıysa bu agaoglunun rezaleti fleanın degil belliki birisi asılsız ihbarda bulunmus ve ihbar skiciyiz.biz üzerine yapılmıs ben kendim imkanımla gitseydim veya x bi turla gitseydim ve üstümde skiciyiz poları yada warmup u olsaydı cıkarmıyacaklarmıydı beni sıradan? eger direk siz skicimisiniz diyip cıkarıyolarsa hangi turla gidersen git cıkaracaklardı ''bunun fleayla baglantısı ne?'' başlık acarken birazdaha mantıklı düşünüp acarsanız daha iyi olur buraya sadece fleanın degil skiciyiz.biz e ilan veripte skiciyiz.biz üyelerini daga götüren bütün turların bi acıklama yapması gerekiyor ve özelliklede agaoglu yönetiminin
Kesinlikle katılıyorum.Şerefsizin birisi telesiyej kuyruğu olmasın diye bile bunu yapmış olabilir.Nihayetinde bizimkiler güle oynaya sırada duruyorlarsa vede üstüne üstük aradan adam fln aldılarsa ( ) adamın teki sinir olup , warm-updan sitenin ismini görüp isimsiz arama yapmıştır.Burda Flea nın suçu ne ? Ki adamın hiç işi gücü yokta alet alıp sahte skipass mi basıcak? Hani tamam ben sen 2 kişi gittik , öyle bir aletimiz var bastık skipasleri kaydıkta arkadaşım 150 kişiye de skipass basacak zihniyet zaten o kadar kişiyi uludağ'a götüremez, o kadar otobüs ayarlayamaz

Bence tartışma uzamasın , Flea buraya post atıp neler olduğunu kendi diliyle anlatana kadar bekleyelim.

Snowboard :Rome Garage Rocker 156 '13
Bindings :Rome Mob Boss '13
Boots :Atomic Kush 09
talha1990 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 22:49   #17 (permalink)
 
wellwet
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: Istanbul
Mesajlar: 32
Dün Fahri pistinde 4-5 kişi önümdeki warmup'lı ekibe birileri gelip Skiciyiz'den misiniz diye sorunca anlam verememiştim...
wellwet isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 28 February 2010, 23:29   #18 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Oct 2009
Nerden: istanbul
Mesajlar: 11
skipass ların sahte olduğunu öğrenince neye uğradığımızı şaşırdık bu yetmiyomuş gibi orda bi görewli bizimle resmen dalga geçti..skiciyiz.biz ne ya hiçbişi diğil ne tur ne de bi şirket..forum sitesi sadece yani bununla tatilemi gelinir falan dedi o an dicek bişi bulamadık elinde telsiz olan bi adam dolandırıldınz diyip durdu başımızda..skiciyiz.biz bizi çok mağdur etti hiç beklemezdik..peşimizden de 5 tane arkadaş getirdik bu tura güvenilir falan dedik neyseki 1 saate çözüldü olay ama yinede t.c no werme olayı falan herkezi fazlasıyla gerdi..otobüstede bi açıklama yapma zahmetine bile girmediler..otobüse gelme faslı zaten tam bi işkenceydi fahriden camiye kadar sırtımızda boardlarla yürüdük..yukarda duran çok otobüs wardı yani neden camiye yürüdük bunada bi anlam weremedik
white isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.skiciyiz.biz/270210-tarihli-turda-yasanan-sorun-4113.html
Mesaj sahibi For Type Tarih
27.02.10 Tarihli Flea'nin Uludag turunda yasanan rezalet This thread Refback 28 February 2010 15:03

Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 skici ve 1 Röntgenci)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni konu açamazsınız
Mesajlara cevap yazamazsınız
Mesajlarınıza dosya eklemeyezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kartalkaya Golden Key'de Yaşanan Yeni Bir Kaza! zepp Oteller, Tesisler ve Eleştirileriniz 43 6 March 2010 13:15
Yeni Malzemeler Aldım Ama Bir Sorun Var!!! BiGbOsS_TuRkEr Snowboard & Kayak Ekipmanları 21 24 February 2010 15:56


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 14:33 .


skiciyiz.biz - boardcuyuz.bizsnowboardcuyuz.bizwakeboardcuyuz.biz - kiteboardcuyuz.biz  - windsurfcuyuz.biz - skiciyiz.com
Snowboard ve kayak hakkında her şey ile birlikte, günübirlik uludağ ve günübirlik kartalkaya turları burada!
 

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
hosting
skiciyiz.biz, yaz ve kış extreme sporları ile ilgili paylaşım sitesidir! Ve siteye gönderilen tüm mesajlar onaydan geçmeksizin anında paylaşılmaktadır. skiciyiz.biz, yazılan konu ve mesajlardan hiç bir şekilde "sorumlu" tutulmaz, tutulamaz. Tüm sorumluluk yazara aittir. İsteyen istediği gibi copy-paste yapabilir ancak 3. şahısların karşılaşacağı sorunlardan da skiciyiz.biz sorumlu tutulamaz.

skiciyiz.biz & skcyz.bz | Copyright ©2007 - 2015 | Bütün Hakları Saklıdır


radore